تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۴۲۵۱۱
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛

تشییع و خاک سپاری های حداکثری نگرانی ها و خطر را دو چندان کرده است!

۴
۰
تشییع و خاک سپاری های حداکثری نگرانی ها و خطر را دو چندان کرده است!
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نبود استاندار نشست ستاد مقابله با کرونا را برگزار و بر رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرده و گفت: مراسمات و تجمعات، جشن وعروسی ها و همچنین تشییع و خاک سپاری ها حداکثری است و این مسئله نگرانی ها و خطر را دو چندان کرده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (27 آذرماه 1400) معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت همراهی مردم با سیاست های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا تاکید کرد.
سیدجواد هاشمی در جلسه استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا، اظهار داشت: شرایط موجود با وجود تلاش و تحمل سختی هایی که مردم در حوزه های مختلف خصوصا سلامت و معیشت با آن مواجه بودند به دست آمده و اکنون باید با جدیت این شرایط را مدیریت کنیم.
هاشمی بر نتیجه بخش بودن همراهی خوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تزریق واکسن در کنار فعالیت های جامعه سلامت استان و ستاد کرونا اشاره کرد و افزود: ایجاد این آرامش نسبی نباید ما را فریب دهد بلکه کوچکترین غفلت، وضعیت را دوباره به روزهای بحرانی کرونا بازخواهد گرداند.
وی، مبارزه جدی با کرونا را همراهی کامل مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها عنوان کرد و گفت: مراسمات و تجمعات، جشن وعروسی ها و همچنین تشییع و خاک سپاری ها حداکثری است و این مسئله نگرانی ها و خطر را دو چندان کرده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا و در راستای حفظ جان و سلامت مردم با قاطعیت عمل شود، تاکید کرد: از شرایط نسبی کنونی کرونا نباید غافل شد و هرگونه قصور و کوتاهی باعث تغییر وضعیت و رنگبندی شده و باید نظارت ها را بیشتر کرد.
وی به شرایط خوب واکسیناسیون در استان و به درک همیشگی هشدار خطر آفرینی کرونا تاکید کرد و افزود: مبادا شرایط فعلی کرونا باعث غفلت گردد و در کار مبارز با کرونا ایجاد کاهلی شود.
هاشمی بر لازم الاجر دانستن همه مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا، تاکید کرد و افزود: همه باید با درک صحیح از شرایط کنونی زمینه ساز ایجاد هم افزایی برای مقابله با کرونا و حفظ و مراقبت از شرایط موجود باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه در اجرای پرتوکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد: گفت: نظارت ها تشدید می شود.
وی به ابلاغ، اجرا و اعمال طرح جدید هوشمند سازی مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: سویه جدید کرونا (امیکرون) هر چند در کشور مشاهده نشده است اما به شدت خطر آفرین بوده و اگر امروز به حد کافی نسبت به آن حساسیت و درک صحیح نداشته باشیم قطعاً عواقب نگران کننده به بار می آورد.
وی بر تلاش بیشتر صدا و سیما و اصحاب رسانه در فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی برای رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در کنار نظارت ها، رسانه ها و در راس آن صدا و سیما زمینه ساز فرهنگ مقابله با کرونا در جامعه هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به تزریق دز سوم واکسن کرونا( یادآوری) برای کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند تاکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: طی شبانه روز گذشته فوتی کرونایی در استان نداشته ایم و شمار جانباختگان کرونا در استان یکهزار و ۳۷ نفر است.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۱۱۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: سیر نزولی شیوع و بستری های کرونایی در استان را داریم اما شب یلدا و مراسمات مذهبی، عروسی و تدفین، حداکثری شده است و این مسئله زنگ خطری برای استان است.
بانشی افزود: سرجمع حدود ۳۰۰ هزار نفر در استان زیر۱۲ سال و یا افراد بالای ۱۲ سال هستند که واکسن نزده اند، یا دز دوم را زده اند و از زمان آن گذشته و اینکه برخی ها دز سوم را دریافت نکرده اند و این مسئله نگران کننده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی لطفا دستور فرمایید شهرداری نسبت به جدول کشی لاین خروجی پل سوم بشار از جاده بلکو به طرف پل اقدام کند
Iran, Islamic Republic of
یه سوزن ته گرد به خودتون بزنید یه جوالدوز به مردم مراسم همسر استاندار نگاه کنید مردم هم از شما تبعیت می‌کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
در روايتى از اميرمؤمنان على(عليه السلام) مى خوانيم: «اَلنّاسُ بِأُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ»(1)؛ (شباهت مردم به اميران و حكمفرمايانشان بيشتر است از شباهت به پدرانشان!).
متاسفانه در جریان مراسم خانم استاندار( خدا رحمتشان کند) همه مسئولین و مدیران استانی برای پیشی گرفتن از هم در تملق و نشان دادن خود به استاندار حضور حداکثری در این مراسم داشتند... اونوقت از مردم عادی چه انتظاری دارید...

البته شاید آقای استاندار بنده خدا خودشون هم از این وضع راضی نباشند...
استاندار
Romania
همینو به استاندار هم بگو
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1