کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشتی از لیلا حسین زاده؛

خواهش نیک را به تصویر بکشید

20 آذر 1400 ساعت 9:17

او از جمله افسران گمنام جنگ نرم بود که در این سال‌ها و با دوربین هنری و خبری‌اش، دیگر گمنامان خدمت گذار را به تصویر می‌کشید و اکنون نوبت همه هنرمندان متعهد و همکاران فرهنگی و صدا و سیمای استان هست تا اورا به تصویر بکشند.


خبر رحلت فرهنگی دلسوخته، بسیجی پاکباخته، معلم جهادی و هنرمند انقلابی در ایام حادثه دلخراش تصادف اتوبوس مسافران دهدشت_تهران، اندوه مضاعفی را بر فضای غمبار این روزهای استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد.
مرحوم مغفور سید حمدالله خواهش‌نیک، سال‌های سال صدای رسای رسانه و سنگ صبور اقشار مختلف مردمی و معلمی در سنگر آموزش و پرورش و چهره خوش نام و نام آشنای فرهنگ و هنر و ادب و خبر بود.

بیشتر بخوانید:

پیکر «خواهش نیک» در حرم رضوی طواف داده می‌شود

خواهش‌نیک خبرنگار معروف کهگیلویه و بویراحمد فوت کرد (+ تصاویر )

آخرین تصاویر و پیام‌های خبرنگار معروف

در سال‌های افتخار همکاری در آموزش و پرورش، مرحوم خواهش نیک از نیک مردان عرصه فرهنگ و ادب بود، او یک معلم واقعی بود که به کار معلمی عشق می‌ورزید و حتی حرفه و مهارت ذاتی هنری و خبری خود را در کالبد یک معلم عرضه می‌کرد.
او سال‌ها با تهیه خبرهای منحصر به فرد و روایت گری بسیاری از ناگفته‌ها در صدای و سیمای مرکز استان و شبکه ملی، بخشی از دردها و رنج‌های مناطق مختلف این دیار را جسورانه و در عین حال غیرتمندانه به مراجع ذیربط مخابره کرد. او فعال رسانه و شبکه‌های اجتماعی بود که شبکه و رسانه را برای تحقق اهداف متعالی و خصوصاً خدمت بی منت به مردم، به خدمت گرفته بود. روایت گری های هنری و خبری او در بیان هنرمندانه مشکلات اکناف و افراد و افشار مختلف، گره گشایی‌های بی نظیری را در پی داشت.
او در عین هنرمندی و خبرنگاری، هیچگاه شغل مقدس معلمی خود را فراموش نکرد و در سال‌های اخیر، عاشقانه و جهادی در معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش ایفای نقش می‌کرد و می‌رفت تا بی سوادی را به معنای واقعی کلمه در استان ریشه کند که اجل مهلت نداد و در راه زیارت مولا و مقتدای خود، حضرت امام رضا علیه السلام، هنرمندانه به دار معبود پرکشید.
او از جمله افسران گمنام جنگ نرم بود که در این سال‌ها و با دوربین هنری و خبری‌اش، دیگر گمنامان خدمت گذار را به تصویر می‌کشید و اکنون نوبت همه هنرمندان متعهد و همکاران فرهنگی و صدا و سیمای استان هست تا اورا به تصویر بکشند.
از دست دادن این خدمتگذار پاک عرصه فرهنگ را به همه اهالی فرهنگ و هنر و جامعه آموزش و پرورش و خصوصاً خانواده و فرزندانش به نوبه خود تسلیت می گویم
لیلا حسین زاده
آموزش و پرورش یاسوج
 


کد مطلب: 442239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442239/خواهش-نیک-تصویر-بکشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1