کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

واکنش زینل زاده به تغییر فرمانداران گچساران و باشت

20 آذر 1400 ساعت 1:07

برادران گرانقدر آقایان علیرضا اتابک و سید مسعود حسینی ، بدینوسیله مراتب تقدیر و تبریک خود را به پاس خدمات شما عزیزان به مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت را اعلام میدارم و حقیقتا آنچه خواهد ماند نام نیک است که آرزومندم برای تمامی مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیز حادث گردد.


برادران گرانقدر آقایان علیرضا اتابک و سید مسعود حسینی ، بدینوسیله مراتب تقدیر و تبریک خود را به پاس خدمات شما عزیزان به مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت را اعلام میدارم و حقیقتا آنچه خواهد ماند نام نیک است که آرزومندم برای تمامی مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیز حادث گردد.
همچنین آرزوی توفیق دارم خدمت برادران عزیز آقايان روانبخش دیهیم و نادر گرامی فرمانداران محترم گچساران و باشت ، امیدوارم حال که در چنین شرایط سختی ردای خدمت بر تن نموده اید توفیق کسب اعتماد عمومی نصیب گردد ، که قطعا کسب توفیق عمومی مردم لازمه رضایت پروردگار از مدیران و خادمان است . لذا خود را جایز میدانم به عنوان یک شهروند و برادر کوچک شما که چند صباحی فرصت خدمت به مردم در اقصی نقاط استان نصیبم گشته جهت توفیق بیشتر و بهروزی‌ نکاتی را خدمت شما بزرگواران و جمیع مردم عارض شوم.
۱- تغییر بدون تحول گره گشا نخواهد بود لازمه توسعه ، تغییر محسوس حال مردم است . شادباشها و تبریکات امروز گذرا می باشد ، نیاز امروز شهرستانهای گچساران و باشت بازگشت به ریل توسعه پس از یک سال و اندی است که ذکر دلایل آن خارج از این مرقومه میباشد .
۲- لطفا خود را گرفتار آزمون و خطا نکنید که آنچه قابل بازگشت نیست فقط و فقط گذشت زمان است لذا در این مسیر استفاده از نظر اندیشمندان آشنا به طریقت تحول و توسعه لازمه کار است . استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی در امر سرمایه گذاری و مشاوران غیر سیاسی قطعا افقهای جدیدی را به روی همگان میگشاید . توصیه اینجانب استفاده از چنین پتانسیلهای انسانی و اتاق فکری  است که باید سراغشان بروید و از آنها استمداد طلبید آنها از سر خود سراغ شما نخواهند آمد. چون نخبگان واقعی نیازی به سیاسیون ندارند .
۳ - به دلایل متعدد در وضع  موجود و آتیه نزدیک به لحاظ اعتبارات شرایط خوبی پیش بینی نمی گردد اما با برنامه محوری و اولویت بندی درست می توانید بخش مهمی از مطالبات مردمی را پاسخگو باشید. همگی باید بدانیم میخواهیم به کدام سو برویم و از روزمرگی خارج شویم .
۴ - شناخت منابع خصوصا در مدیریت شهری و روستایی و رهنمون سازی مدیریتهای مربوطه در هدفگذاریها در توفیق شما قطعا نقش اساسی دارد .
۵ - استفاده از پتانسیل دهیاریها و شوراهای روستایی در سرمایه گذاریها و شناخت استعدادهای طبیعی و انسانی مناطق روستایی میتواند به شایستگی نقش خود را در توفیق سرمایه گذاریها و ممانعت از هدر رفت اعتبارات موجود و توازن نسبی منابع و مصارف و گردش سرمایه بانکها نقش ایفا کند.
۶ - فعال سازی بنگاههای اقتصادی راکد و اتمام پروژههای ناتمام به عنوان اولویت کاری و تعریف پروژههای جدید منطبق بر طرحهای توسعه ای و کالبدی بالادست در مراحل بعدی لحاظ گردد .
با آرزوی توفیق مجدد اردلان زینل زاده برادر کوچک شما

 


کد مطلب: 442234

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442234/واکنش-زینل-زاده-تغییر-فرمانداران-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1