کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روایتی از روز واقعه در کاشان

همدردی و همراهی کهگیلویه ای های مقیم کاشان با مسافران اتوبوس /روح ککاگری در قوم لر زنده است

17 آذر 1400 ساعت 21:41

روایتی از شب حادثه تصادف اتوبوس دهدشت -تهران و همدردی و همراهی کهگیلویه ای های مقیم کاشان که نشان داد هنوز ککاگری در روح و روان قوم لر زنده است


در میان اخبار تلخ حادثه تصادف اتوبوس دهدشت -تهران روایتی از همدردی و نوعدوستی کهگیلویه های مقیم کاشان نشان داد که هنوز ککاگری در روح و روان قوم لر زنده است
به گزارش کبنا.در شامگاه ۱۶آذرماه ۱۴۰۰در حالیکه ساعت ۳:۲۵دقیقه اتوبوس دهدشت به تهران با مسافران خود جاده را طی می کرد و سکوت شب را می شکافت ناگهان آنچه که نباید اتفاق می افتاد و خواب راننده تریلر باعث خواب ابدی تعدادی از مسافران شد و خبری تلخ مخابره شود.

 
در آن شب سرد و سیاه در غربت در میان آهن پاره ها و فریاد و سکوت مسافران همه چشم انتظار کمک بودند.
 
جانباختگان و‌زخمی ها به نزدیکترین بیمارستان یعنی بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
 
یکی از اقوام مسافران حادثه دیده چرامی که بعداز شنیدن خبر تصادف خود را به کاشان رسانده بود با روایت از حادثه پیش آمده در میان اخبار تلخ و اشک و ناله اما به یک موضوع از جنس همدردی و نوعدوستی لرها و کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم کاشان خبرداد .
 
کورش علیزاده که خواهرزاده وی چندصباحی است لباس نظامی پوشیده بود در این اتوبوس دچار صدمات جسمی شدیدی شده بود و خود را به بالین وی رساند.
 
وی با تشریح وضعیت حادثه دیدگان از همدردی و همراهی کهگیلویه ای های مقیم کاشان در هر لباس و شغلی که از ابتدای حادثه به کمک همشهریان خود آمده بودند تقدیر کرد .
 
از کارگر تا کارمند و روحانی و هر کسی که در کاشان بود .
 
آنها با شنیدن خبر تصادف در سریعترین زمان ممکن است رسم نوعدودستی را بجا آوردند.
 
در بیمارستان حضور یافتند با مسئولان محلی و فرمانداری و بیمارستان برای رسیدگی فوری و مناسب به حادثه دیدگان رایزنی کردند.
 
با توجه به اینکه تعدادی از بستگان حادثه دیدگان خود را به کاشان رساندند و همچنین مسافران دیگر اتوبوس در آن موقع در شرایط روحی مناسبی نبودند بحث اسکان آنها را پیگیری کردند و شرایط خوبی فراهم کردند.
 
در ساعات اولیه بر بالین حادثه دیدگان حاضر شدند و پیگیر روند درمان همشهریان و همولایتی های خود در دیار غربت بودند تا نشان دهد زمان و مکان نمی تواند روح برادری و ککاگری را از دیار مظلوم و محروم کهگیلویه بزرگ دور کند و هنوز مهربانی و ککاگری جریان دارد.
 
این همراه بیمار با تبریک پیشاپیش روز پرستار به همه پرستاران سراسر کشور و بیمارستان شهید بهشتی کاشان  از همکاری و رسیدگی خوب کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی کاشان و همکاری مسئولان این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.


کد مطلب: 442152

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442152/همدردی-همراهی-کهگیلویه-های-مقیم-کاشان-مسافران-اتوبوس-روح-ککاگری-قوم-لر-زنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1