کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیح نماینده‌ درباره نماز خواندن در جلسه رسمی

17 آذر 1400 ساعت 21:28

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دیروز ما یک جلسه‌ای با وزیر امور خارجه و معاونانشان داشتیم که نماز خواندن من برای زمانی بود که جلسه هنوز به صورت رسمی شروع نشده بود بنده هم، چون بر روی نماز اول وقت حساس هستم، هنگامی‌که بقیه مشغول خوش و بش بودند، نمازم را خواندم.


روز گذشته عکس نماز خواندن مهدی سعادتی‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با حضور وزیر امور خارجه و معاونان‌شان، سوژه جدید فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، در همین رابطه مهدی سعادتی‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: ماجرایی نبود! نماز خواندن مگر ماجرا درست کردن دارد؟ بنده، چون جانباز هستم به طور کلی نمی‌توانم بر روی زمین نماز بخوانم.

بیشتر بخوانید:
 نماز خواندن یکی از حاضران وسط جلسه با امیرعبداللهیان


دیروز ما یک جلسه‌ای با وزیر امور خارجه و معاونانشان داشتیم که نماز خواندن من برای زمانی بود که جلسه هنوز به صورت رسمی شروع نشده بود بنده هم، چون بر روی نماز اول وقت حساس هستم، هنگامی‌که بقیه مشغول خوش و بش بودند، نمازم را خواندم. این جلسه تا ساعت ۵ بعداز ظهر هم ادامه داشت. حالا یک عکاسی لطف کرده از نماز خواندن من عکس گرفته از آن طرف بی بی سی و ایران اینترنشنال هم لطف کرده‌اند ما را سوژه خودشان قرار دادند.
سعادتی‌پیشه در پایان اظهار کرد: بنده زیاد به این انتقادات توجه نکردم. اصلاً انتقادی وجود ندارد ابتدای جلسه بوده و بنده هم خواستم نمازم را اول وقت بخوانم. متاسفانه فضای مجازی از کاه کوه می‌سازد. دامن زدن به این انتقادات کار درستی نیست شما هم بدین انتقادات توجهی نکنید.
گفتنی است روزگذشته عکسی از نماز خواندن مهدی سعادتی، نماینده بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد.


کد مطلب: 442150

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442150/توضیح-نماینده-درباره-نماز-خواندن-جلسه-رسمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1