کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان گچساران؛

فرماندار جدید گچساران: به عنوان یک سرباز وفادار در خدمت شما خواهم بود

17 آذر 1400 ساعت 18:27

فرماندار جدید گچساران گفت: تا آنجا که در توان داریم باید تلاش کنیم. به عنوان یک سرباز وفادار در خدمت شما خواهم بود و در جهت پیشرفت و توسعه شهرمان قدم برخواهم داشت.


مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان گچساران با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 17 آذرماه 1400) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
روانبخش دیهیم در آیین معارفه خود به عنوان فرماندار جدید گچساران، ضمن تقدیر از سیدناصر حسینی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بعد از الطاف الهی از استاندار و مجموعه معاونین ایشان که به بنده اعتماد کردند تقدیر و تشکر داشته باشم.
دیهیم اظهار کرد: بنده کار سخت و سنگینی دارم، شهرستان گچساران به دلیل صنعت نفت و مهاجرپذیری، متعلق به یک طایفه نیست.
وی افزود: تا آنجا که در توان داریم باید تلاش کنیم. به عنوان یک سرباز وفادار در خدمت شما خواهم بود و در جهت پیشرفت و توسعه شهرمان قدم برخواهم داشت.
وی با بیان اینکه «تولد پیام آور مرگ است» گفت: هرجا معارفه ای باشد، تودیعی به دنبال خواهد داشت. اگر هدف رضایت خدا باشد، در هر جایی که باشیم می توانیم خدمت کنیم.
دیهیم گفت: در هر نقطه ای عمل انسان مدنظر است، و ما نیز تا جایی که در توان داریم تلاش خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید

اتابک فرماندار سابق گچساران: مدیران‌کل بعد از «تاجگردون» آدرس گچساران را فراموش کردند / آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم / با موبایل و پاوربانکم از گچساران می‌روم، زمین نگرفتم / از تاجگردون تشکر می‌کنم
 


کد مطلب: 442143

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442143/فرماندار-جدید-گچساران-عنوان-یک-سرباز-وفادار-خدمت-خواهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1