کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم معارفه فرماندار شهرستان گچساران مطرح شد

اتابک فرماندار سابق گچساران: مدیران‌کل بعد از «تاجگردون» آدرس گچساران را فراموش کردند / آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم / با موبایل و پاوربانکم از گچساران می‌روم، زمین نگرفتم / از تاجگردون تشکر می‌کنم

17 آذر 1400 ساعت 16:48

فرماندار سابق گچساران حرف‌های آخرش را زد و گفت: نباید زیر پای نخبگان را خالی کرد.


فرماندار سابق گچساران حرف‌های آخرش را زد و گفت: نباید زیر پای نخبگان را خالی کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 17 آذرماه 1400) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
علیرضا اتابک فرماندار سابق شهرستان گچساران در مراسم تودیع خود، اظهار داشت: بدون وابستگی به گروه، شخص و یا کسی در شهرستان گچساران مسئولیت خود را انجام می‌دادم.

بیشتر بخوانید:

آغاز مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گچساران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی / دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرماندار بود ( + تصاویر )

سید ناصر حسینی‌پور: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد / اراضی ملی را از آقایان پس می‌گیریم / مدیرعامل شرکت نفت گچساران باید کنار مردم باشد

به گزارش کبنا، متن صحبت‌های علیرضا اتابک فرماندار سابق شهرستان گچساران به شرح زیر است.
*برای ماندن خودم در پست فرمانداری با هیچ کسی حرف نزدم.
*کار کردن در شرایط امروز بسیار سخت است، شهرستانی که کریدور جنوب به جنوب است و ۱۰ درصد نفت و گاز کشور را به خود اختصاص داده، ۱۷ درصد جوانان در این شهرستان بیکار هستند که خیلی نگران کننده است.
*وقتی وارد این میدان شدید، متوجه می‌شوید که حکمرانی ساده نیست، مسائل خاص خود را دارد، کسانی جلوی درب فرمانداری تجمع می‌کنند، پدری که ۷ فوق لیسانس در خانه دارد، حلوی درب فرمانداری می‌آید و گریه می‌کند، در این موقع‌ها است که می‌فهمی کاری از دستت ساخته نیست، فرماندار باشی، وزیر باشی. مگر قول آن آقای وزیر [ربیعی وزیر اسبق کار] نبود که فقط 48 ساعت دوام داشت!
*بنده چارچوب دارم، فکر دارم، خط قرمز من در جمهوری اسلامی؛ بسیجی‌ها، مردم و رهبری است، ولی اشتباه ما این است که کسانی که دارای فکر هستند را برچسپ می‌زنیم.
*من در بحرانی‌ترین شرایط به شهرستان گچساران آمدم، اعتبارنامه نماینده‌اش را رد کرده اند، و فرماندار باید از روزی که می‌آید وارد گود انتخاباتی شود.
*ما درست است که از کهگیلویه بزرگ آمده‌ایم، ولی اینجا غریبه نیستیم، ما مثل طوایفی که اینجا حضور دارند، سالهای سال در اینجا حضور داشته‌ایم.
* وی به شرایط سخت مدیریت در گچساران در دوره بدون نماینده بودن اشاره کرده و گفت: آقایان مدیرکل آدرس شهرستان گچساران را فراموش کرده بودند، و ما یادآوری می کردیم که آقایان، گچساران از سمت پل بریم است! بالاخره اینجا نماینده نداشت و مسئولان هم به نماینده‌ها سر تعظیم فرود می‌آوردند.

*من از اینجا فقط با موبایل و پاوربانکم می‌روم، نه زمین گرفتم، نه کسی را استخدام کردم، فحش پتروشیمی را خوردم، ولی مردم خط قرمز من بوده و هستند.
*در زمان حضور خود در فرمانداری اولین حلسه خود را با اصولگرایان گرفتم، فرماندار باید فرماندار همه مردم باشد، به همه قول‌هایی که دادم عمل کردم، می‌خواستند به من ظلم کنند و کاری را از من خواستند، ولی انجام ندادم، کاری که رضای خدا در آن نباشد، انجام نمی‌دهم.
*در طاغوت پدربزرگم کشته شد، بعد از انقلاب شهید دادیم، همه ما رزمنده هستیم و گلوله خورده‌ایم، خود من هم گلوله خورده ام.
*افتخار بنده این است که بدون وابستگی به کسی در اینجا خدمت کردم، روستایی نبوده که ۵ بار به آن روستا نرفته باشم، مردم را به اسم کوچک می‌شناسم، آقایان من رفتم، من برکنار شدم، ولی نباید زیر پای نخبگان این استان را خالی کنیم. بنده فرماندار دولت روحانی بودم انکار نمی کنم. ولی کار و تلاش زیادی صورت گرفت، این دولت هم تمام می‌شود. همه این دولت‌ها زیر سایه نظام هستند، بی تقوایی این است که بگوییم کار نشد.
*از آقای دکتر تاجگردون که تلاش‌های خوبی در این شهرستان کرد، تشکر می‌کنم، خواهش دارم که اجازه دهید این سید و رزمنده، آقای حسینی‌پور کار خود را انجام دهد، به او کمک کنید.




کد مطلب: 442140

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442140/اتابک-فرماندار-سابق-گچساران-مدیران-کل-بعد-تاجگردون-آدرس-فراموش-کردند-آقایان-رفتم-اما-زیر-پای-نخبگان-استان-خالی-نکنید-بدون-وابستگی-کسی-خدمت-کردم-موبایل-پاوربانکم-می-روم-زمین-نگرفتم-تشکر-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1