کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایاز آقایی از اصولگرایان قشقایی گچساران؛

تنها کارخانه گچساران با فشار و بدبختی در دوره فرمانداری احمدزاده احداث شد

15 آذر 1400 ساعت 18:19

نشست قشقایی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان گچساران) با سید علی احمدزاده استاندار این استان در سالن جلسات ساختمان دولت برگزار شد.


نشست قشقایی‌های شهرستان گچساران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 15 آذرماه 1400) نشست قشقایی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان گچساران) با سید علی احمدزاده استاندار این استان در سالن جلسات ساختمان دولت برگزار شد.
ایاز آقایی از چهره های شناخته شده و اصولگرای قشقایی گچساران در خصوص «توجه احمدزاده به ترک های قشقایی» گفت: کسی که در گچساران دست ترک ها را بلند کرد آقای دکتر احمدزاده بود. و در یاسوج، مرحوم آیت الله ملک حسینی در جشنواره ای که در گچساران برگزار شد، چند مسئول کشوری را به این جشنواره و جمع آوردند، و اعضای شورا از 7 نفر به 8 نفر افزایش یافت. بعد از این نیز آقای باقری و آقای عباسی از ترک قشقایی در شورا و شهرداری حضور یافتند. الان نیز از آقای استاندار خواستاریم نسبت به گزینه شهرداری گچساران نگاه و توجه مثبت داشته باشند.
آقایی اظهار کرد: آقای احمدزاده از باشت یا گچساران یا هر جایی آمده اند فرقی نمی کند، دین شان را به هیچ چیزی نمی فروشند. با توجه به اعتقادی که دارند کار انجام می دهند.

وی به دوره فرمانداری احمدزاده در گچساران اشاره کرده و افزود: 13 مرکز فنی و حرفه ای در استان وجود دارد که 10 مرکز در زمان آقای احمدی نژاد ایجاد شد. تمام روستاهای دو شهرستان به کمک آقای احمدزاده و در زمان فرمانداری ایشان آسفالت شدند.
آقایی اظهار کرد: کارخانه بهنوش، تنها کارخانه گچساران با فشار و تلاش و بدبختی یا کمک آیت الله ملک حسینی در دوره ایشان در گچساران احداث شد.
سد چمشیر را آقای احمدزاده 27 سال پیش به مرحوم آقای رفسنجانی پیشنهاد دادند.
آقایی گفت: در سفر رهبری، آقای احمدزاده مصوبه احداث چاه ها در مناطق بیدزرد و خان احمد را گرفته بود.
وی افزود: بیش از 7 سال بازنشسته اجباری هستم، با وجود اینکه همه طرح های عمرانی در آن دوره اجرا شدند، ساختمان چرام هنوز ساخته نشده است.
آقایی بیان کرد: زمانی که آقای موحد نماینده بودند و آقای احمدزاده فرماندار بودند، من را به عنوان یک «فرزند ترک» رئیس آموزش و پرورش کردند. الان با وجود اینکه هم مدیرکل و هم رئیس آموزش و پرورش در گچساران، بومی گچساران هستند ولی پیشرفت های آن دوره قابل مقایسه با الان نیست.

بیشتر بخوانید

نشست قشقایی‌های گچساران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / علی فولادی‌وندا: آقای استاندار عدالت اجتماعی را رعایت کنید ما دیگر هیچ توقعی نداریم / بیکاری جوانان قشقایی‌ را زمین گیر کرده است



 


کد مطلب: 442071

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442071/تنها-کارخانه-گچساران-فشار-بدبختی-دوره-فرمانداری-احمدزاده-احداث

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1