تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۴۲۰۷۰

قاتل: زن دومم مجبورم کرد دخترم را بکشم

۲
قاتل: زن دومم مجبورم کرد دخترم را بکشم
کبنا ؛مرد سنگدل که به‌خاطر اعتراض‌های همسر دومش دختر خود را به‌قتل رسانده در حالی محاکمه خواهد شد که همسر سابقش از او گذشت کرده‌است.
 رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با شکایت مادر یک دختر ۱۰ ساله مبنی بر ناپدید شدن او آغاز شد.
وی در تشریح ماجرا گفت: ۱۱ سال پیش ازدواج کردم و یکسال بعد صاحب دختری شدیم. به‌خاطر اختلاف‌هایی که با همسرم داشتیم وقتی دخترم ۸ ساله بود به ناچار متارکه کردیم و او سحر را پیش خودش برد. پس از آن هر هفته دخترم را می‌دیدم اما الان مدتی است که همسر سابقم با بهانه‌های مختلف اجازه نمی‌دهد نه دخترم را ببینم و نه صدایش را بشنوم. فکر می‌کنم اتفاقی برایش افتاده و او از من پنهان می‌کند.
با این شکایت مرد جوان مورد بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد که مدتی قبل سحر را به‌ همسر سابقش تحویل داده است.
وقتی ادعای دروغ وی برای مأموران ثابت شد بازجویی‌ها ادامه یافت و در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی از همسر اولم جدا شدم چون نمی‌توانست از دخترمان نگهداری کند او را نزد خودم نگه داشتم اما مدتی بعد با زن دیگری ازدواج کردم. مرضیه همسر دومم از همان ابتدا برایم شرط گذاشت که باید سحر را به مادرش تحویل دهم و نمی‌توانم او را به خانه‌مان بیاورم.
با این حال توجهی نکردم اما وقتی پسرمان به دنیا آمد همسرم پایش را در یک کفش کرد که سحر باید از خانه برود نمی‌دانستم باید چه کار کنم او گفت سحر را سربه نیست کن و پیشنهاد داد تا او را به مرد غریبه‌ای که می‌شناخت تحویل دهم اما من راضی به این کار نشدم. با این حال آنقدر به من فشار آورد تا اینکه یک روز به ناصرخسرو رفتم و قرصی کشنده خریدم و بعد دخترم را سوار موتورم کردم و به پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را به‌همراه آبمیوه به دخترم دادم.
در راه برگشت حال سحر بد شد و وقتی به نزدیکی خاورشهر رسیدیم متوجه شدم که بیهوش شده که همانجا سحر را از موتور پیاده کردم و به خانه برگشتم و بعد از آن هم دیگر خبری از او ندارم.با اعترافات تکان دهنده این پدر سنگدل مأموران شناسایی دختر خردسال را در دستور کارشان قرار دادند اما ردی از سحر پیدا نشد.
در ادامه مادر سحر از همسر دوم شوهر سابقش هم به اتهام معاونت در قتل شکایت کرد. پدر سحر هم شکایتی از همسر دومش ثبت کرد و گفت: اگر فشارهای همسر دومم نبود من دست به این کار نمی‌زدم.
با این شکایت‌ها مرضیه بازداشت شد اما اتهام‌های وارده را رد کرد و گفت: من هیچ وقت شوهرم را مجبور به کشتن دخترش نکردم.پس‌از حدود ۲ سال از این جنایت با اینکه مادر سحر از قتل دخترش گذشت کرد اما برای مرد جوان به اتهام قتل فرزندش و برای همسر دومش به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها به‌زودی محاکمه خواهند شد.
مرجع : مشرق نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1