تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۴۴۲۰۴۲
سومین جلسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

باوند: مأموریت ما صدای مردم بودن است

۰
باوند: مأموریت ما صدای مردم بودن است
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای شورای اسلامی باید مطالبات به حق مردم را از مسئولان مطالبه کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح روز یکشنبه (14 آذر ماه 1400) سومین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست کیانی باوند در محل این شورا برگزار شد.
در ابتدای این نشست کیانی باوند رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر وحدت و همدلی اعضای شورای اسلامی استان تاکید کرد و اظهار داشت: با وحدت و برداری می‌توان گام‌های اساسی برای مردم برداشته شود، لذا بنده از همه اعضای شورای اسلامی استان می‌خواهم که با اتحاد و همدلی برای پیشبرد امور تلاش کنیم، تا ان شاء الله در پایان دوره ششم با روسفیدی از محضر خداوند متعال و مردم عزیز عبور کنیم.

 وی اختلافات را زهر مهلک کار شورایی دانست و گفت: اختلاف نظر یک امر کاملاً طبیعی است، اما نباید خدای نکرده با دامن زدن به اختلافات قومی، منطقه‌ای و سیاسی از خدمات رسانی به مردم غفلت شود.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد که مأموریت ما صدای مردم بودن است و اعضای شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم باید مطالبات به حق آنها را با صدای گویا و رسا از مسئولان مطالبه گری کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف شورا بیان کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1