تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۴۱۹۸۶
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

مهم‌ترین رسالت معلم، تربیت و انسان‌سازی است

۱
۰
مهم‌ترین رسالت معلم، تربیت و انسان‌سازی است
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعلیم و تربیت را بزرگترین و والاترین رسالت معلمی برشمرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (13 آذرماه 1400) سید جواد هاشمی در نشست سالانه مجمع فرهنگیان جوان استان تعلیم و تربیت را بزرگترین و والاترین رسالت معلمی برشمرد.
وی در این نشست گفت: توسعه کشور در همه زمینه ها مدیون و مرهون تلاشها و از خودگذشتگی معلمان است و باید اذعان کرد امروزه دانشمندان جوان و بزرگی که نام و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در جای جای دنیا به اهتزاز در می آورند و قله های علم را در می‌نوردند روزی در مکتب همین معلمان آموزش دیدند و تربیت شدند.
معاون استاندار افزود: معلمی شغل نیست بلکه عشق و هنر است و بی شک هر اندازه جایگاه معلم والاتر باشد جامعه ای پخته تر و توسعه یافته تر خواهیم داشت.
 وی توجه به تربیت دینی و اخلاقی و دفاع از ارزشهای دینی و معنوی همراه با آموزش علم و اندیشه را از وظایف بزرگی خواند که فرهنگیان و معلمان باید در مدارس توآمان پیش ببرند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه قشر معلم اثر گذارترین و بهترین عامل برای کاهش آسیب های اجتماعی است گفت: به دلیل شأن و جایگاه والای معلم در افکار عمومی و جامعه ، این قشر تاثیر دوچندانی بر فرهنگ پذیری اقشار مختلف به ویژه نونهالان، جوانان و جوانان خواهند داشت.
 معاون سیاسی استاندار در بخش دیگری از سخنانش به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت : امروزه معاندان و دشمنان ما با تولید برخی محتواهای ضد دینی و اخلاقی سعی در انحراف نسل جوان و آینده ساز کشور دارند که معلمان و دستگاه بزرگ آموزش و پرورش با هوشیاری ، درایت و برنامه ریزی مدون و علمی باید این نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.
وی از جوانان و اعضای مجمع فرهنگیان جوان استان که به صورت خودجوش در حال خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار هستند تقدیر ویژه کرد و گفت: دولت از این حرکتهای مردمی ،انقلابی و خود جوش در راستای کمک به مناطق محروم حمایت می کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سنگ‌مفت و گنجشک هم مجانی
این رفتار پوپولیستی دیگه جایگاهی ندارد لطفا از رسانه جهت معیشت معلمین صحبت کنید تا رتبه بندی فرهنگیان بدون چکش کاری الکی اجرایی شود. اینا نیاز ب تعریف و تمجید عالیجناب و سایر خواص ندارند
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1