تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۴۱۹۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد بیانیه داد؛ عدم دخالت نمایندگان مجلس برای رهایی از مدیران رانتی

۶۰
۵
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد بیانیه داد؛ عدم دخالت نمایندگان مجلس برای رهایی از مدیران رانتی
کبنا ؛شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تشکیل دولت اسلامی، دخالت نمایندگان و انتصاب مدیران بیانیه صادر کرد.
به گزارش کبنا، متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثینَ
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!
 ۱۲ آذرماه، در تاریخ انقلاب یادآور تأیید ملت بر آرمان‌هایی است که در قالب قانون اساسی تجلی نمود. هرچند که در بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۵۷ تلاش مستمر ایرانیان در گسست از وابستگی به ثمر نشست اما، این پایان کار نبود. انقلاب، آغاز قرار گرفتن ملت در مسیری بود که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به تمدن نوین اسلامی و آماده نمودن زمینه ظهور خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) ختم خواهد شد.
این انقلاب در مسیر خود مراحلی را باید طی نماید تا به رشد و بلوغ رسد. مقام معظم رهبری مراحل رشد انقلاب را در پنج سطح مشخص نمودند.
که عبارتند از: انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی و در پایان تشکیل دنیای اسلامی که از آن به تمدن نوین اسلامی نیز تعبیر نموده‌اند.
قانون اساسی یعنی ابزار شکل دهی به نظام اسلامی، آغازگر مرحله دوم انقلاب بود که با تأیید اکثریت قاطع ملت به مطالبه‌ای ملی تبدیل شد.
رهبری معظم انقلاب در تاریخ دوازده آذرماه ۱۳۷۹ به وضوح به تشریح ویژگی‌های دولت اسلامی پرداختند.
وضعیت کنونی ایران اسلامی در مرحله دولت سازی اسلامی است. دولت اسلامی به تعبیر معظم له حدی فراتر از هیئت وزراست.
منظور از دولت اسلامی در بیان مقام معظم رهبری در برگیرنده همه کارگزاران نظام است که باید مشی و منشی اسلامی داشته باشند.
تعریف مقام معظم رهبری از دولت اسلامی تدوین گر این مهم است. [دولت اسلامی دولتی است که در آن رشوه نباشد، فساد اداری نباشد، کم کاری نباشد، بی اعتنایی به مردم نباشد، میل به اشرافی‌گری نباشد، حیف و میل بیت المال نباشد.]
و در مجموع تنظیم‌کننده روابط دولت-ملت قوانین و ارزش‌های اسلامی باشد که شرح کامل آن را در بیانات امیرالمؤمنین علی علیه السلام در نهج البلاغه پیش رو داریم.

بیشتر بخوانیذ:

دیدار هدایت‌خواه و یارانش با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/ احمدزاده: به زودی تغییر مدیران آغاز می‌شود / تحت هیچ شرایطی از مدیران دولت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد استفاده نمی‌کنیم

دیدار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

در دولت اسلامی اصل و گام نخست در تربیت و بکارگیری دولتمردان اسلامی است. دولتمردی اسلامی است که رفتارش بر اساس ارزش‌های اسلامی شکل گرفته باشد.
همانگونه که اشاره شد مقام معظم رهبری شرایط کنونی کشور را در مرحله دولت‌سازی معرفی می‌نمایند و در این مرحله اساس کار جهت حرکت به سوی هدف نهایی ابزاری است که در بیانیه گام دوم انقلاب از آن تعبیر به نیروی مؤمن انقلابی شده است.
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ۱۲ آذرماه یادگار میثاق ملت حول محور قانون اساسی جمهوری اسلامی، ورود کشور به مرحله دولت سازی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم ملت نستوه ایران اسلامی تبریک عرض نموده، ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای مسئولان جمهوری اسلامی خواهان:
۱_ تبیین چرایی عدم تحقق مرحله سوم نهضت اسلامی یعنی تشکیل دولت اسلامی پس از بیست و یک سال از اعلان رسمی ورود به این مرحله در سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۲/۹/۷۹ طی دیداری با کارگزاران نظام است.
۲_ چرایی نارسایی و ناکارآمدی نظام رسمی تعلیم و تربیت برای تربیت دولتمردان تراز انقلاب اسلامی
۳_ کوتاه نمودن دست جریان نفوذ که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در بدنه دولت رسوخ نموده و با کارشکنی، ناراضی تراشی، کم کاری و مانع تراشی‌های گوناگون سد راه تحقق دولت اسلامی بوده‌اند.
۴_ مشخص نمودن علت عدم رعایت اصل تفکیک قوای مورد تأکید در میثاق ملی است.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حساسیت مسئولان امر در تشکیل دولت اسلامی و دقت نمودن در گام نخست این مرحله مهم یعنی تربیت و به کارگیری دولتمردان اسلامی در راستای تحقق هدف رفیع انقلاب اسلامی را دارد. و بر این باور است که شرایط کنونی با حضور دولت و مجلس انقلابی، بهترین فرصت برای تشکیل دولت اسلامی است و اگر موانع سد راه برطرف نشود و چونان گذشته گرفتار روزمرگی و بی توجه به فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری گردد نباید انتظار ورود به مراحل بالاتر این فرایند را داشته باشیم.
در این شرایط حساس که همدلی و همراهی عمومی برای حل معضلات کشور به یک مطالبه جدی مبدل گردیده است رصد و مطالبه از مسئولین بعنوان یک محور مهم مورد توجه و موجب پویایی در حرکت رو به رشد کشور است.
در شرایط فعلی مطالبه مردم تغییر وضع موجود و تعیین مدیران انقلابی برای حل مسائل و مشکلات انباشت شده از گذشته است.
راه رهایی از مشکلات با تکیه بر ظرفیت انسانی کارا، توانمند و شایسته است. بنابراین اصل توجه به شایسته سالاری در تعیین مدیران و کارگزارن استانی و کشوری مورد تاکید است.
از آنجا که مداخله دیگر قوا در کار دولت و به ویژه دخالت نامناسب نمایندگان مجلس در تعیین مدیران بعنوان یکی از آسیب‌های جدی از دیرباز مطرح بوده است و دستگاه‌های اجرایی را از مدیریت نیروهای انسانی شایسته، توانمند و نخبه محروم می‌نماید توجه به اصل تفکیک قوا و فرمایش مقام معظم رهبری در عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها را بعنوان یک مسئله مهم برای رهایی استان و کشور از وجود مدیران رانتی، طایفه‌ای و خانوادگی توصیه می‌نماید.
 با آرزوی توفیق
 وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ
------------------------------------------------------------
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
استان کهگیلویه و بویر احمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
چه کسی. شماها را قبول دارد امثال هدایت خواه و منتظریان و حسینی و خلقی پور سوختند به شیخ شجاعیان در انتخابات ۱۰۰۰رای آورد جمع کنید اظهار نظر بیهوده نکنید
Iran, Islamic Republic of
بله چون از قماش بازنشستگان سياسي وشفلي پرمدعاوبي كارنامه خودشون انتخاب نميشن ديگه واي واويلا سر ميدن... ن
Iran, Islamic Republic of
تا بوده همین بوده و هست ،چرت ننویسید
محمد
Iran, Islamic Republic of
همین نیروهای متاسفانه استان را نابود کردند 12 سال بر مسند قدرت بودند هنوز ول کن نیستن چند قطبی کردن استان وحکومت بر مردم در 12 سال مردم فرانوش نکرداند این قشر خود خواه وقدرت طلب را
احمد
Iran, Islamic Republic of
شورایی ائتلافی/که در حضور رئیس جمهور نتونست دو کمله حرف حساب بزنه و حدائقل ما هم بفهمیم چه گفته و چه خواسته اگر این چنین افرادی شورای ائتلاف هستند همون نباشند بهتره
United States
کو بریت دنبال کارتون. مگه تو دوران خود آقای هدایت خواه نیروهای خودیش رو بهشون پست نداد؟ بورسیه ها در زمان کی بود؟ خیلی رو دارید
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
بروید دنبال کارتون
افرادی که یه رای ندارند ومیخواهند برا یه استان تصمیم بگیرند.
این افراد مدعی، ظرفیت نفوذ شخصی وخانوادگی خود را برای مردم تشریح می کردند بعد ادعای تصمیم گیری برا یه استان کنند.
شورای یه رایی
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
سلام اگه بورسیه ها غیر قانونی بود چرا دیوان عدالت اداری برایشان حکم صادر کرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بدبختی داریم بخدا از دست اینا.یکی نیست به اینا بگه چه منفعت ی برای جامعه دارید غیر از شکاف،تفکیک،دوگانگی بین مردم ایجاد می کنید کار دیگه ی دارید؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام - یکی از نمایندگان محترم استان 70% وقتش را صرفاً برای انتصاب هم طایفه ای هایش صرف می کند و دیگر نمی تواند به وظیفه نمایندگی اش برسد
شاهد روزگار
Romania
شما بیانیه دادید
نمایندگان هم قبول فرمودند.......
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
این دکانهای سیاسی که دلتون رو بهشون خوش کردید ، لاقل نتوانستید با حمایت همین دکانها اصلی ترین عضوتون روانه شوری شهر یاسوج کنید...معلومه که از وجاهت پشتوانه مردمی برخوردار نیستید..جمع کنید بساطتان را،،،، شما با این جلسات بدون خروجی مثبت. مثل اینه که با حلوا حلوا گفتن میخواید دهنتون روشیرین کنید...
مرد بقال گفت چند من خربزه میخواهی.....
کوه ماغر
Romania
سلام مگ نمایندگان همان منتخب مردم نیستند باید حتما لیست شما مدیران استان بشن بذارید نیروهای پاکدست بیان ب داد مردم برسن الحمدلله نمایندها هم نیروهای انقلابی هستن بشین باهم مدیران انتخاب کنید نه تنها خوری . نیروی انقلابی وپاکدست همه چیز با شما ردیف نمیشه
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام این ها ۳ درصدند و نمایندگان منتخب مردمند شما که با مردم نیستید چطور این خواسته ها را دارید مردودددددددددددی ها
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه قدرت پنهان استان ک.ب هست از نشست های مختلفش مشخصه و حتی نام اوت کردن تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
شعار توخالی ندید
تا الان که فقط با انتخاب نمایندگان مدیران انتخاب شدند و حتی مدیران کل تقسیم شدند
کی تا الان خط انقلاب جهت دهنده بوده؟؟
کشور فدا کردید ملت ایران در دنیا ذلیل کردید و هر سال صد میلیارد دلار فقط از فروش نفت به سرزمین پارس لطمه زدید حالا دلتون برای مردم میسوزد؟؟،
Iran, Islamic Republic of
خط انقلابی که توان تنظیم کنترل تخم مرغ را ندارد !!!!!!!!!
فقط یک زره از شاهان عرب حوزه خلیج یاد بگیرید
بویر
Iran, Islamic Republic of
فعلا در شهرستانهای بویر احمد ،دنا و مارگون حاج مهدی عزیز سردار ندای وحدت پیشتاز است.
شاهد روزگار
Romania
حاج مهدی عزیز شما فقط لطف فرموده و چند تا انتصاب ناقابل طایفه ای انجام داده است
همین
لرتبار
Iran, Islamic Republic of
ای کاش دخالت نمایندگان در چینش مدیران ممنوع میشد و به کار خود که قانونگذاری و نظارت هست میپرداختند. نمایندگان مجلس بویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد وظایف خودرا فراموش کرده اند و فقط در کاردولت دخالت نموده و مدیران ملی و استانی را با معضل مواجه نموده اند و این باعث عدم پیشرفت و ترقی استان شده است.
دنا
Iran, Islamic Republic of
فعلا که نماینده بویراحمد نتوانسته چهارتا نیروی انقلابی برای جایگاهای مدیریتی معرفی کند حتی برای سه فرماندار بویراحمد ، دنا و مارگون هم قادر به شناسایی و معرفی مدیر به استانداری نبوده تا چه برسه به معرفی مدیرکل برای سایر سازمانها . انگار اصلاح طلبهای اطرافش که مشاورین اصلی او هستند اجازه نمی دهند که به اینهمه نیروی انقلابی که در کنارش بودند و مراسمات انتخاباتی اورا کارگردانی میکردند ، گوشه نظری داشته باشد!!
Iran, Islamic Republic of
بیانیه اینها/ که این صفات را مخصوص خود به انحصار برده اید
Iran, Islamic Republic of
باشید تا صبح دولتتان بدمد جمیع مهره های سوخته بهتر است بیش از این خود را از چشم ملت نبرید میزان مقبولیت و محبوبیت شما در اجتماع را مردم در انتخابات ادوار گذشته داده اند بهتر است قبل از آنکه به فکر اصلاح جامعه باشید دنبال خود اصلاحی بگردید
دوستدار انقلاب
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت انقلابیون و زحمت کشان استان
خواهشی از شما عزیزان دارم
از مدیرمسئول کبنا نیوز محترم خواهشمندم نظریه حقیر را حذف ننمایید.
یک مثال ساده که بر آن احاطه وشناخت کامل داریم ، دررابطه با انتصابهای ناعادلانه که به اسم و به ضرر این نظام خواهد شد:
این یکی دوسال در شهرستان جدیدالتاسیس مارگون در اداراتی همچون راهداری،شرکت گاز،شهرداری،مرکز بهداشت و... شاهد انتصاب هایی هستیم که نه آزمونی داده اند و نه گزینش شده اند بلکه از طریق پارتی بازی و قوم و خویشی بکار گیری شده اند که این با توجه به مجلس و دولت انقلابی ممکن است تبعات سنگینی به بار بیاورند.از شما خواهشمندیم نظارت داشته باشید.
فلاحی
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده شماها هم بیکارید هر روز جلسه قوت من جلسها یتان نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف
نیروی انقلاب
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چی بگم بهتون!!
چون خیلی پوست کلفت تر از آنید که فکر می کردیم شما از طرف مردم مردود شدید چون همه بدبختی‌های مردم از شما انحصار طلبان هست .
فقط می خواهم بگم جمع کنید بساطتان را!!!!،،،🤗🤗🤗🤗
Romania
با سلام و عرض ادب خدمت این شورا، عرض کنم شورایی که خودشان، خودشان را قبول ندارد چطور انتظار دارید که مردم قبولشان داشته باشند در خیلی از کارها برای مردم اثبات شده به بهانه انقلابی و خون پاک شهیدان و از همه مهمتر اعتماد مردم برای مافیایی خودتان دم به هر راهی میزنید در این انقلاب این جایگاه مردم نیست اگه مردم شما را قبول داشتند الان یکی از شما نماینده مردم بود لطفا به شعور مردم توهین نکنید بر سر این مردم دست بر دارید.مدیر محترم اگه سایت شما واقعیت گرا باشد این مطالب راپخش کنید.با تشکر
Iran, Islamic Republic of
آخرین استان در تعویض مدیران
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
،شورای ائتلاف یا شورای سهم خواهی
حقیقت ماجرا این است و گرنه هیچ کجای صحبت های بنیانگذار از ترد نیروهای کار ازموده و لو مخالف دیدگاه شما ها صحبت نشده ......اینکه افراد فقط خود را ببینند یعنی انحصار طلبی و نتیجه اصلی ان است ،،، در منطق سربازان حقیقی نظام رایزنی برای خدمت معنا ندارد چراکه رایزنی منت است و نتیجه اش یقینا خفت است نه خدمت
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا یکی نیست سوال بکنه ازآقای هدایت خواه که چرا این همه جلسه وچونه زدنهای مغرضانه را صرف یکاری برای این کشور نمیکنی ای ملت فردا هرکس با این روند نماینده بشه تشکیل جلسه میده یکمی ازخدا بترسید بزارید مردم کارشونه بکنند
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقایان هدایتخواه و حاج حسینی پاسخ دهند

چرا در زمانیکنه که شما بر کرسی پارلمان تکیه زده بودید
در اموراجرایی و چینش مدیران دخالت می کردید؟
اول از گذشته خود ابراز ندامت و توبه بفرمایید
حلالیت بطلبید
بعد دیگران را نهی از دخالت بفرمایید
علیرصا
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار محترم و دکتر هدایتخواه و یارانش، تنها راه برون رفت از مشکلات موجود و حرکت به سمت برقراری عدالت و جلوگیری از نابرابری ها، توجه به شایسته سالاری و جلوگیری از دخالت نمایندگان در استخدام های قومی و قبیله ای، فامیلی و عزل و نصب ها است. استان ما نیازمند مدیران لایق و دست پاک و چشم پاک است. انتصاب مدیران باید بر اساس معیارهای تخصص، تقوا، کارامدی و روحیه جهادی و انقلابی قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ما هم طالب انتصاب نیروهای هستیم انقلابی ، کارامد و جهادی ولی انقلاب فقط عضویت در هیات های جوانان حسینی با شعبات منشعب از آن در شهرستانهای تابعه باشد که حتی در انتصاب دولت و نهاد ها هم دخالت کن...آره عمو این تفکر انقلاب را در افکار پدافندی خود خلاصه نموده و توان آفند برای دیتگیری از مستمندان نداشته و ندارد ...هر کس با ما نیست علیه ماست انقلتب گری در منطق اینان یعنی این
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه متنها همش کبن یک نفره
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتی خواه ،حافظه مردم استان از دخالت مستقیم و با تشر یا الو الو گفتن هایتان در دوران تصدی کرسی مجلس را هرگزفراموش نمی کتیم، شدیدترین ضعف های مدیریتی حاکم در دوران نمایندگی شما و آقای بزرگواری بود ،نگاه ناسیونالیستی حاکم بر امتصایات انتساباتی مشهود تر،
حالا می خواهید عقده عدم استقبال مردمی برای نمایندگی را با این مدل خنثی کنید،
برادرعزیزم ،داری آخرت خود را می سوزانی،مواظب باش ،
Iran, Islamic Republic of
خوب کاملا درست اگر به شهرستان جدید سری بزنید تمام نیروه جذب شده با پارتی بازی واز فامیل های خاص هستند مالیاتهای سرایدار های مدارس از بویراحمد پایین نی گذارند بدون اجازه قانون اقدام به جذب برادر ادارات می کد نظم هایتان بویر احمد بهم خورده آقای دکتر روشنفکر باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشد
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شورای اعتلاف و هدایتتواه یک معاون استاندار و مدیرکل بنیادشهید و شهردارسی سخت و ..منصوب کردن.ضعف روشنفکر تابلو هست.بدون تشکیلات و افراد قوی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شورای اعتلاف و هدایتتواه یک معاون استاندار و مدیرکل بنیادشهید و شهردارسی سخت و ..منصوب کردن.ضعف روشنفکر تابلو هست.بدون تشکیلات و افراد قوی
محمد
Romania
آقای احمد زاده در انتخاب مدیرکل اداره صنعت و معدن و دیگر دستگاه های اجرایی از اقوام خود استفاده نکنید. حراست و بازرسی ادارات در زمان تصدی پست. قبلی به طور کامل به همشهری های. خود واگذار نمودین ولی در جایگاه جدید رویه قبلی را ادامه ندهید
Iran, Islamic Republic of
همه اش پارتی بازی هست.معاون سیاسی فامیل موحد،معاون اقتصادی خواهر زاده امام جمعه،مدیر کل پشنهادی صنعت ومعدن فامیل احمد زاده.به والله که اسم جلاله خدا هست از خدا نمی ترسید.اگر ترس داشتید فقط فامیل خودتون را نمی دیدید.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
شماها دنبال منافع خودتون هستین ..بگین دولت رئیسی تا حالا چ کار کرده برای مردم..جمع کنید بساطتتون را..مردم اگاه شده.
Iran, Islamic Republic of
حرف من این است زمانی که شما نماینده و استاندار ومعاون استاندار وتمام مدیران دراختیار خودتان بود چه کردین کمی از گذشت تان تعریف کنید چرا مردم به شما نه گفتن من پیشنهادم این است برید به بازنشتگیتان بپردازید بگذارید این نسل خود سرنوشت خود را مشخص کند نه شما کاسه داغتر از اش شوید
ناظر
Iran, Islamic Republic of
شورای علاف ...شورای بیکار..شورای
گندی خوری
Iran, Islamic Republic of
بخدا صداقت و شجاعت هدایت خواه اصلا قابل مقایسه نیست.
قیاس نکنید لطفا. روشنفکر فقط سوار احساسات مردم شد و حالا هم‌دنبال معاملات و بده بستانهای خودش است
ناظر
Iran, Islamic Republic of
...آقای هدتیتخواه دیگه یک مهره سوخته هست دیگه برای مردم رزشی،نداره
زنبور
اولا انتخاب مدیر دارای شرایط وضوابطی است که باید لحاط شود دوما استاندار ومدیران کل در هر استانی بایستی استان را اداره کنند لذا هر کس ضوابط مدیریتی را داشته باشد از هر جناح سیاسی باشد باید بکار گرفته شود سوما نیروی انقلاب در همه جناحهای سیاسی وغیر جناحی وجود دارند که لازم است جهت خدمت رسانی بهتر بکار گرفته شوند چهارماشخص رئیس جمهور از نیروهای مجلس، قضائی ،دانشگاهی ، نظامی وروحانیت استفاده کرده است پنجم اینکه وزیر کشور به استانداران ووزیران دستور داده که با نمایندگان مردم در مجلس تعامل داشته باشند ششم اینکه پیشکسوتان سیاسی ومذهبی واحزاب کشور به دولت توصیه نموده اند که از نیروهای متعهد ومتدین همه جناحها استفاده کنندو........
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
زمان خودتان که آبدارچی را هم سلیقه ای انتخاب می کردین خدا ازتون نگذره که اینجوری باعث شدین مملکت عزیز ایران و اسلام عزیز در ذهن مردم بد بشه.
به اسم اسلام با ریاکاری هر کاری کردین فقط ادعای دفاع ا داشتید وگرنه کدام فرمان و دستور رهبر عزیز را اجرا کردین؟
فقط حرف زدین و شعار دادین.
حاضر به ساده زیستی و قناعت نبودین . بخاطر یک پست هر کاری کردین و می کنید.
الان یادتون اومده که نمایندگان دخالت نکنند.
خدا ازتون نگذره
آقای مثلا دکتر ، آقای استاد اخلاق تو را بخدا ، تو را به هرکس که می پرستی دست از سر ما بردارید . بزارید ممکلتمون را آباد کنیم.
هیچ دلیلی نداره نه شما و نه هیچ گروه دیگه قشون کشی کنید برید استانداری .
اگه استاندار نماینده دولت هست خودش می داند چیکار کنه .
اتفاقا شما که هیچ کاره هستید نباید دخالت کنید نمایندگان که نماینده مردم هستند قطعا باید اظهار نظر کنند
شما نماینده کی هستید ؟
فقط اینکه سهم خواهی می کنید و برای بقا دست و پا می زنید وگرنه برای شما من جوان و هزار جوان بیکار و هزار کارگر که نون شب ندارند مهم نیستیم اگه مهم بودیم که خودتان یه کاری می کردین.
دست بردارید تا خدا جواب تون را نداده
از خدا شرم کنید . از رهبر عزیز شرم کنید.
من فقط موندم چرا این خبرگزاری های محلی بجایی فرافکنی و اخبار که تاثیر در زندگی مردم نداره دنبال این خبرهای بی محتوا هستند
خداوکیلی الان این خبر چه تاثیری در زندگی کارگران فلکه عدل گذاشت چه تاثیری برای دستفروش ها داشت.
چه تاثیری برای جوانان داشت.
چه تاثیری برای نظام و انقلاب داشت.
شما را تو را بخدا نگاه تون را عوض کنید و برای رفاه مردم بنویسید برای رفاه مردم قلم بردارید.
دلم خیلی پر هست.
مثلا اگه این شورا نمی رفتند اتفاقی خاصی رخ میداد که رفتند فقط از هزینه بیت‌المال از اونها پذیرایی شد. از هزینه بیت‌المال برای آنها وقت گذاشت شده از هزینه بیت‌المال اون آبدارچی استانداری ازشون پذیرایی کرده.
اگه استاندار می‌رفت یه بازدید نیم ساعت درون شهر به نظرتون اثرگذار تر نبود.
نه این شورا کلا باید مسیر را به سوی خواسته مردم و دغدغه‌های های رهبری در معنی واقعی عمل برداریم.
دلم پر هست خیلی پر.
فقط و فقط سهم خواهی و تخریب و ادعا و ریاکاری.
امیدوارم هستم به حق فاطمه زهرا و حق رهبری عزیز روزی تمام کسانی که ادعا کردن و هیچ کاری برای مردم نکردند پاسخگویی اعمال خودشان را در حضور مردم بدن.
یا علی.
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر از همین حزب ائتلاف هست و بسیار انسان متدین و خوش رفتار و عملگرایی است ولی در مقابل دو نماینده ديگر کارایی و نیروی خوب ندارد اندک نیرویی هم که دارد نیروهای مجرب نیستند بنابراین به بزرگان حزب تمکین کند و نیروهای انقلابی خوبی در ادارات از لحاظ تجربه و تخصص و تعهد هستند که می‌بایست با مشورت اقدام عاجل نماید
لوداب
Romania
آقای آذر مهر از نیروهای هدایتخوا وبا پیگیریهای ایشان ظرف چند روز آینده مدیرکل را وشهرسازی می شود
Romania
نیروهای انقلابی عقده پست دارند دیگه شما را مردم قبول ندارن جمع کنید بسا طتونه
عدالت
Iran, Islamic Republic of
این شورای ائتلاف که عمدتا ورشکستگان سیاسی هستند حق تعیین تکلیف برای استاندارو نمایندگان ندارند.نمایندگان منتخبرمردم مه عصاره اراده مردم هستند حق دخالت ندارند ،انوقت شما تصمیم بگیرید.انوقت که شما نماینده بودید واستاندار استان رانتخاب کردید به کی حق دخالت دادید که الان مدعی هستید..
فقیه
Iran, Islamic Republic of
شما به کدام اصول پایبندهستید که غیر ازخود تان هیچ کس را به رسمیت نمیشناسید وهمبشه باید میدان دارباشید در شرایطی که چندیم بار متوالی ازمردم نه شنیدید.
مرگ باعزت
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف وهدایتخواه انگار زمان خودشون رو فراموش کردن،هدایت‌خواه نماینده بود وبرا استاندار وکله مدیرهای زمانش آسمون رو به زمین میبست،حالا شدید منتقد وحامی ،بخدا خیلی زشته رفتار شما که دشمنی خودتون رو با آقای روشنفکر باهر تیتری نشون میدید،شنا اگر حامی مردم باشید باید به نماینده برای کمک به مردم شهرستان کمک کنید نه اینکه هر دفعه به هر دلیلی چوب لای چرخ نماینده بگذارید.شما دنبال حق طلبی نیستید ،شما حق خودتون رو میخواید واونم صندلی ریاست هست که انگار فقط وفقط حق شماست
لوداب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایتخواه
تورابه خدا دست بردار چرا که حضور شما در حوزه های دینی و اسلامی ،.شما حساب خودرا پس دادید.تمام نیروهای وابسته به خودرا در ادارات بدن گزینش و آزمون استخدام نمودید.لطفا بگذارید بویراحمد چند روزی نفس راحت بکشد.چطور تا حالا لقب... را به نماینده بویراخمد نداده اید
محمدولایی
Romania
بسیار خیره که شما اعلان دولت انقلابی کرده اید :::::چون تازه مثل اوایل انقلاب ملت ::::آزادانه راهپیمایی میکنند ::::انتقاد وپیشنهاد میدهند ::::::امید است رسانه های عزیز را هم آزادانه تر ::::::ببینیم تا نیاز به خیابانها نباشد ::::هرکه در خانه بگوید ::::از همه مهمتر ««دارا های کهکشانی ونادارهای ته چاهی »» وگرانی کولاکی و دروغگویی مسعولان ودزدیها برچیده شوند ((((دریه کلمه ؛؛؛؛عمل قبل از شعار ))))))مهمه
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که نماینده بویراحمد برای کهگیلویه کار میکنه
وضعیت بویراحمد متلاشیه.
مثل یک سربازی من دست موحده
اسماعیل بهرامی
United States
عرض ادب احترام دارم خدمت همه عزیزان عزیزان من این طایفه گرایی ریشه این استان خشکانده بیاییم کاری کنیم بویراحمدی واحد. بدون از طایفه گری بوجود بیاریم با مدیران مجرب با تجربه وشجاع اصلاح طلبی واصول گرایی کم رنگ شده دراین استان نماینده نباید دنبال این باشد که نیروهای با تجربه رو برداره کنار وافرغد کم تجربه بی سواد بکار بگیرد همه باهم بویراحمدی واحد میخواهیم به خدا این مردم که در همه امورات همتایی ندارند در همه مسائل راه پیمایی جبهه جنگ ایثارگری حرف اول میزنند نباید بزاریم کنار این مردم فهیم رو نماینده ای انتخاب کنیم که شجاع مدیری توانمند ومردمی باشد همه باهم بویراحمدی واحد گریه فایده ندارد عمل مهمه عمل
مارگون
United Kingdom
روشنفکر سول اطلاع وهیچ نداره فقط خشه ایچیپنه وپروژیل.
همشون قبلاً افتتاح
کلنگ زنی شده بودند.
علی
Iran, Islamic Republic of
در استان محروم ما
دولتی وجود ندارد ، دولت نمایندگان معامله گر حاکم است بویژه در کهگیلویه بزرگ و بویراحمد ، چرا متعصبانه قضاوت می کنید ؟
فاجعه مدیری در استان رخ داده است بالاخص در حوزه آموزش و پرورش
نمایندگان نه دلسوز مردم هستند نه دولت و نظام
نیروهای درجه ۲و ۳ دولت روحانی مدیریت های استان ما را قبضه کردند .
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1