کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی صورت گرفت؛

قدردانی خانواده‌ی سجاد رزمجویی از جامعه‌ی هنرمندان کشور

10 آذر 1400 ساعت 19:35

صمد رزمجویی برادر مرحوم سجاد رزمجویی هنرمند محبوب کهگیلویه و بویراحمدی با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز از زحمات و تلاش‌های جامعه‌ی هنرمندان سراسر کشور قدردانی نمود


صمد رزمجویی برادر مرحوم سجاد رزمجویی هنرمند محبوب کهگیلویه و بویراحمدی با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز از زحمات و تلاش‌های جامعه‌ی هنرمندان سراسر کشور قدردانی نمود.
به گزارش کبنا متن این اطلاعیه از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
بسمه تعالی
اکنون که بر دفتر خاطرات کهن زاگرس و از همه مهمتر با حضور بی‌نظیر و خودجوش خود یار و همکارتان را آنچنان که زیبنده  مطبوعات، ضیافت رسانه‌های داخلی و خارجی بود، با دانایی و آگاهی  به عرصه نمایشی ستودنی و تاریخی ثبت جهانی نمودید، امید داریم که طراوت عطرآگین آن در برگ‌برگ رسانه‌هایمان باقی بماند و سطرهای روشن آینده را در سایه توجه به شفافیت و صداقت این بدرقه تاریخ‌ساز در عرصه هنر که افق جامعه‌ی موسیقی اصیل لر را رقم زد پررنگ‌تر گردد. لذا زحمات و خدمات شما هنرمندان بزرگ عرصه‌ی موسیقی سراسر کشور را ارج می‌نهیم و با اذعان به این که مراسم با شکوه میلیونی و رونق این رویداد فرهنگی حماسی در گرو تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران آن استاد محترم است، توفیق و تعالی روزافزونتان را مسئلت داریم. ما به شما قول دادیم در مجال شادی شما جبران به زحمت نمائیم. اکنون انتظار می‌رود از تمامی دوستداران استاد رزمجویی باتوجه به وعده‌هایی که از قبل به مجالس شادی داده‌اید به وعده خود عمل نموده و برنامه‌های موسیقی خودتان را به عرصه نمایش بگذارید.
و سلام
صمد رزمجویی برادر سجاد رزمجویی ۱۴۰۰/۰۹/۱۰


کد مطلب: 441898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441898/قدردانی-خانواده-ی-سجاد-رزمجویی-جامعه-ی-هنرمندان-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1