کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

چند خبر از اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد

6 آذر 1400 ساعت 23:34

اعضای کمیته فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاسیس آزمایشگاه همکار اوزان و مقیاسها در استان موافقت کردند.


اعضای کمیته فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاسیس آزمایشگاه همکار اوزان و مقیاسها در استان موافقت کردند.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، بهمن رحمتی گفت: با تاسيس آزمايشگاه همكار استاندارد در زمینه سنجش اوزان و مقیاس ها در اين استان موافقت شد.
 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در كميته فني تاييد صلاحيت آزمايشگاه هاي همكار اين اداره کل، درخواست تاسيس آزمايشگاه سنجش اوزان و مقیاس ها مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر با این درخواست موافقت شد.
وی افزود: پیرو تصمیم کمیته فنی مذکور، ضمن موافقت با درخواست متقاضی مقرر شد مستندات و مدارک مربوطه جهت اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار به کمیته ملی مستقر در سازمان ملی استاندارد ارسال گردد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مخاطبان با مراجعه به سايت سازمان ملي استاندارد ايران و مركز ملي تاييد صلاحيت ايران مي توانند از وضعیت اعتبار پروانه هاي صادر شده اطلاع كسب كنند.

برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان و جمعی از کارکنان این اداره کل با حضور در گلزار شهدا، با غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

تفاهم نامه فی مابین اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت غذا و دارو استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پیرو انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای در خصوص پیشبرد اهداف و اجرای مفاد این تفاهم نامه در اداره کل استاندارد برگزار شد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه مهم شمردن مفاد این تفاهم نامه و اجرایی نمودن آن در راستای پشتیبانی، حمایت از تولید و رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی استان می باشد.
رحمتی با تاکید بر لزوم همکاری طرفین افزود: این تفاهم نامه می تواند در پیشبرد اهداف توسعه ای کوتاه مدت و بلند مدت نقش شایانی داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه در راستای برنامه های مدون اداره کل استاندارد استان و معاونت غذا و دارو و با هدف استفاده از ظرفیت ها و امکانات متقابل در جهت تدوین و تجدید نظر استانداردهای ملی، ارتقاء کیفیت تولیدات صنایع غذایی و بهداشتی استان، کمک به پیشبرد تامین سلامت و امنیت مصرف کنندگان، استفاده متقابل از امکانات و نتایج آزمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی منعقد شده است.
در پایان این جلسه از اقدامات و تلاش های کارشناسان و مدیران معاونت غذا و دارو و اداره کل استاندارد استان برای اجرای مفاد این تفاهم نامه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی شد.

برگزاری یادواره سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان

یادواره سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان در اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در ششمین روز از هفته بسیج، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان با حضور بهمن رحمتی مدیرکل، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا گردان امام جماعت اداره کل و با شرکت پرشور کارکنان استاندارد استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
در این مراسم بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تلاش ما و مجموعه همکاران استاندارد بر این است که با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی و هدفمند در مسیر خدمت رسانی  صحیح و موثر به مردم تلاش کنیم و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد و سیاست گذاری این مجموعه عملکرد جهادی در راستای ارتقاء اهداف و ارزش های اسلامی است.
وی گفت: همه ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و برگزاری یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز با این هدف برنامه ریزی و اجرا شده است.
مدیرکل استاندارد استان خاطر نشان کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران و جانبازان هستیم و هرچه داریم از خون شهدا و عنایات ایشان است.
در پایان این مراسم با اهداء لوح  قدردانی و هدایایی از خانواده معظم شهداء و فرزندان شهید اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

مسابقات دارت و تنیس روی میز در اداره کل استاندارد استان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ مسابقات دارت و تنیس روی میز ویژه کارکنان در محل اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان از برگزاری مسابقات ورزشی در این اداره کل خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به منظور ايجاد انگيزه و رقابت سالم در فضايي ورزشی، يك دوره مسابقات ورزشی پرتاب دارت(ویژه بانوان) و تنیس روی میز(ویژه آقایان) در این اداره کل انجام شد، كه با استقبال تمامي كارمندان روبرو گرديد.
بهمن رحمتی بیان کرد: این مسابقات به همت مسئول بسیج و با همکاری کارکنان اداره کل استاندارد استان با هدف ایجاد تحرک، نشاط، تقویت روحیه همکاری و ایجاد انگیزه در کارکنان، در محل اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.
رحمتی افزود: در پایان این مسابقات از نفرات برتر هر رشته تقدیر و جوایزی به آنها اهداء گردید


کد مطلب: 441762

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441762/چند-خبر-اداره-کل-استاندارد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1