تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۴۱۷۶۲
کبنا گزارش می دهد؛

تاسيس آزمايشگاه همكار استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

۰
چند خبر از اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
اعضای کمیته فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاسیس آزمایشگاه همکار اوزان و مقیاسها در استان موافقت کردند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، بهمن رحمتی گفت: با تاسيس آزمايشگاه همكار استاندارد در زمینه سنجش اوزان و مقیاس ها در اين استان موافقت شد.
 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در كميته فني تاييد صلاحيت آزمايشگاه هاي همكار اين اداره کل، درخواست تاسيس آزمايشگاه سنجش اوزان و مقیاس ها مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر با این درخواست موافقت شد.
وی افزود: پیرو تصمیم کمیته فنی مذکور، ضمن موافقت با درخواست متقاضی مقرر شد مستندات و مدارک مربوطه جهت اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار به کمیته ملی مستقر در سازمان ملی استاندارد ارسال گردد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مخاطبان با مراجعه به سايت سازمان ملي استاندارد ايران و مركز ملي تاييد صلاحيت ايران مي توانند از وضعیت اعتبار پروانه هاي صادر شده اطلاع كسب كنند.

برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان و جمعی از کارکنان این اداره کل با حضور در گلزار شهدا، با غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

تفاهم نامه فی مابین اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت غذا و دارو استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پیرو انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای در خصوص پیشبرد اهداف و اجرای مفاد این تفاهم نامه در اداره کل استاندارد برگزار شد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه مهم شمردن مفاد این تفاهم نامه و اجرایی نمودن آن در راستای پشتیبانی، حمایت از تولید و رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی استان می باشد.
رحمتی با تاکید بر لزوم همکاری طرفین افزود: این تفاهم نامه می تواند در پیشبرد اهداف توسعه ای کوتاه مدت و بلند مدت نقش شایانی داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه در راستای برنامه های مدون اداره کل استاندارد استان و معاونت غذا و دارو و با هدف استفاده از ظرفیت ها و امکانات متقابل در جهت تدوین و تجدید نظر استانداردهای ملی، ارتقاء کیفیت تولیدات صنایع غذایی و بهداشتی استان، کمک به پیشبرد تامین سلامت و امنیت مصرف کنندگان، استفاده متقابل از امکانات و نتایج آزمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی منعقد شده است.
در پایان این جلسه از اقدامات و تلاش های کارشناسان و مدیران معاونت غذا و دارو و اداره کل استاندارد استان برای اجرای مفاد این تفاهم نامه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی شد.

برگزاری یادواره سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان

یادواره سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان در اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در ششمین روز از هفته بسیج، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهید نوراله یزدانپناه و معلم شهید سرمست نوروزیان با حضور بهمن رحمتی مدیرکل، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا گردان امام جماعت اداره کل و با شرکت پرشور کارکنان استاندارد استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
در این مراسم بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تلاش ما و مجموعه همکاران استاندارد بر این است که با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی و هدفمند در مسیر خدمت رسانی  صحیح و موثر به مردم تلاش کنیم و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد و سیاست گذاری این مجموعه عملکرد جهادی در راستای ارتقاء اهداف و ارزش های اسلامی است.
وی گفت: همه ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم و برگزاری یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز با این هدف برنامه ریزی و اجرا شده است.
مدیرکل استاندارد استان خاطر نشان کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران و جانبازان هستیم و هرچه داریم از خون شهدا و عنایات ایشان است.
در پایان این مراسم با اهداء لوح  قدردانی و هدایایی از خانواده معظم شهداء و فرزندان شهید اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

مسابقات دارت و تنیس روی میز در اداره کل استاندارد استان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ مسابقات دارت و تنیس روی میز ویژه کارکنان در محل اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان از برگزاری مسابقات ورزشی در این اداره کل خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به منظور ايجاد انگيزه و رقابت سالم در فضايي ورزشی، يك دوره مسابقات ورزشی پرتاب دارت(ویژه بانوان) و تنیس روی میز(ویژه آقایان) در این اداره کل انجام شد، كه با استقبال تمامي كارمندان روبرو گرديد.
بهمن رحمتی بیان کرد: این مسابقات به همت مسئول بسیج و با همکاری کارکنان اداره کل استاندارد استان با هدف ایجاد تحرک، نشاط، تقویت روحیه همکاری و ایجاد انگیزه در کارکنان، در محل اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.
رحمتی افزود: در پایان این مسابقات از نفرات برتر هر رشته تقدیر و جوایزی به آنها اهداء گردید
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1