کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

نماینده رهبر انقلاب علیه استخدام‌های فله‌ای در کهگیلویه و بویراحمد / به چه حقی یک مدیرکل ۴ سهمیه استخدامی دارد؟

5 آذر 1400 ساعت 15:54

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرم‌آور و تاسف‌بار است یک جوان بدون پارتی استخدام نشود.


نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث جذب نیرو در مسیر عدالت جلو نرفته‌ایم برخی خانواده‌ها تا چند فرزند آنها استخدام شده و خانواده‌ای است که حتی یک نفر آنها به کار گرفته نشده است برای همه ما زشت است که کسی پارتی نداشته باشد در این کشور نتواند مشغول به کار شود.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه (5 آذر ماه ۱۴۰۰ ) با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج در هر جا که نیاز بوده از کیان اسلام، قرآن و ولایت دفاع کرده و دستور امام راحل این بود که همه صنوف و اقشار باید بسیجی باشند و امروز افتخار می‌کنیم که همه ما بسیجی بوده و در این لشکر مخلص خدا قرار داریم.

 بیشتر بخوانید:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حرف آخر را زد / تمام نیروهای مازاد شهرداری‌ها باید اخراج شوند/ نیروهایی که بدون ضابطه و با سفارش وارد ادارات شده‌اند، باید اخراج شوند

وی اظهار کرد: اگر بسیجی در حال آماده‌باش از دنیا برود فردای قیامت جواب خواهد داشت که هر لحظه نیاز بود آماده به خدمت بودم تا در رکاب اسلام، انقلاب و امام خود در مقابل دشمن قد علم کنم آنجا که حرف از پیامبر اسلام و امام و جانشین ائمه است به حرف جانشین امام گوش داده‌ام که بهترین و بالاترین عبادت است.
 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انسان‌هایی که مطیع رهبر الهی هستند گناهان آنها بخشیده می‌شود ای بسا کسانی که قرآن به گردن آویخته و پیشانی آنها از عبادت پینه بسته بود اما شمشیر روی حضرت امیرالمؤمنین کشیدند که جای آنها در دوزخ است و اگر هزاران سال در دنیا عبادت کرده باشند دچار انحراف خطرناک شده‌اند زیرا انحراف از مسیر رهبر الهی بسیار خطرناک است اگر انحراف از مسیر رهبر الهی شکل نمی‌گرفت دنیای امروز بشر دنیای دیگری بود.
 حسینی با بیان اینکه روز ۵ آذر را به همه بسیجیان و ملت ایران تبریک می‌گویم، تصریح کرد: بسیج با شجاعت در برابر دشمن حضور پیدا کرد و پیروزی‌های پی در پی در جبهه مقاومت نصیب ملت شد.
 وی به روز مجلس و دهم آذر اشاره کرد و گفت: ۱۰ آذر روز مجلس است که آن را به همه نمایندگان مجلس تبریک می‌گوییم آنها رسالت خطیر و بزرگی دارند و امام مجلس را به سنگر تعبیر کرد و باید منافع ملت را حفظ کنند و نظارت بر مدیریت کشور و اجرائیات داشته باشند.

 وی افزود: شهید مدرس الگویی برای عزت و استقلال و مبارزه با بیگانگان است که باید نمایندگان مجلس از او سرمشق گرفته و مدرس را الگوی خود قرار دهند نماینده مجلس باید مثل مدرس باشد که در برابر بیگانه لحظه‌ای برای عزت این ملت کوتاه نیامد.
 حسینی گفت: مردم باید با الگوی شهید مدرس به نمایندگان رأی دهند به کسانی که در راستای مصالح و منافع کشور حرکت می‌کنند.
 امام جمعه یاسوج با اشاره به برخورد تحسین برانگیز دولت با نجومی بگیران ادامه داد: نجومی بگیرانی که گاه تا ۲۵۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؛ طرف سفر زیارتی و سیاحتی رفته و برای خودش حقوق و اضافه کار تعیین کرده که ننگ است افرادی اینگونه بی بها و بی توجه به اموال عمومی دست درازی کرده و راحت برای خود حقوق تعریف می‌کنند و باید با آنها برخورد شود.
 وی تصریح کرد: اسفناک و شرم‌آور اینکه چنین حقوق‌هایی را حق خود می‌دانند به چه حقی اینقدر برای خود حقوق تعیین می‌کنی؟ مگر ماهیانه چقدر برای مردم و کشور خدمت می‌کنی؟ لذا دولت مردمی باید با چنین افرادی برخورد قاطعانه و جسورانه داشته باشد.
 امام جمعه یاسوج در ادامه به بحث عدالت اجتماعی و استخدام‌ها اشاره کرد و گفت: در بحث جذب نیرو در مسیر عدالت جلو نرفته‌ایم برخی خانواده‌ها تا چند فرزند آنها استخدام شده و خانواده‌ای است که حتی یک نفر آنها به کار گرفته نشده است برای همه ما زشت است که کسی پارتی نداشته باشد در این کشور نتواند مشغول به کار شود.
 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: می‌گویند آقای مدیرکل تا ۴ سهمیه استخدامی دارد مگر هر سال چند نفر باید استخدام شود این چه مسیر غلطی است؟ چنین مسیری باید بسته شود و با چنین مشکلی باید برخورد قاطع گردد باید مسئولان بستر اشتغال را برای همه فراهم کنند.
 وی تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم که می‌توانیم به وسیله آن‌ها جوانان را مشغول به کار کنیم هر کسی هر چیزی از دستش برمی آید باید انجام دهد چه مسئول چه کارمند و چه بخش خصوصی باید برای رونق اشتغال کار کنند.
 حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه یاسوج در پایان بیان کرد: بیکاری موجب می‌شود که جوان دچار آسیب اجتماعی شده از ازدواج دور شود و مشکلات کشور روز به روز با بیکاری بیشتر و بیشتر گردد.


کد مطلب: 441725

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441725/نماینده-رهبر-انقلاب-علیه-استخدام-های-فله-ای-کهگیلویه-بویراحمد-حقی-یک-مدیرکل-۴-سهمیه-استخدامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1