کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در توئیتی منتشر شد

واکنش مالک شریعتی به اظهارات تاجگردون: جنجال‌هایت عزم نمایندگان را برای محاکمه‌‌ات سست نمی‌کند / تاجگردون ۳۷ تخلف فقط در بیمه سرمد داشت

5 آذر 1400 ساعت 12:42

باید اعتراف کنم متاسفانه دروغگویی در میان علل اخراج تاجگردون از مجلس یازدهم نبود. ولی ترحم برانگیز است که عطش انتقام کور باعث شده کسی که سالها رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس بوده با وجود فیلم مصاحبه، سوال کلی مجری درباره سقف دریافتی همه حقوق بگیران را به نماینده مجلس نسبت دهد.


غلامرضا تاجگردون در توئیتی به صحبت‌های مالک شریعتی در باره حقوق 35 میلیونی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و نوشت: لطفاً شفافیت یادت نره؟! بعد از این توئیت تاجگردون، مالک شریعتی در توئیتی پاسخ غلامرضا تاجگردون را داد.

بیشتر بخوانید:


تاجگردون از حقوق نجومی نمایندگان پرده برداری کرد

به گزارش کبنا، مالک شریعتی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: باید اعتراف کنم متاسفانه دروغگویی در میان علل اخراج تاجگردون از مجلس یازدهم نبود. ولی ترحم برانگیز است که عطش انتقام کور باعث شده کسی که سال‌ها رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس بوده با وجود فیلم مصاحبه، سوال کلی مجری درباره سقف دریافتی همه حقوق بگیران را به نماینده مجلس نسبت دهد.
دیدن فیلم این بخش از مصاحبه، دروغگو را رسوا می‌کند.
خدا را شاکرم که در رد اعتبارنامه تاجگردون اشتباه نکردیم.
این جنجال‌ها نمی‌تواند عزم ما را در پیگیری محاکمه تاجگردون به دلیل تخلفات متعدد مالی و اداری اش سست نماید.
دریافت حقوق نجومی ۸۰ میلیونی یکی از ۳۷ تخلفش در بیمه سرمد بود.










    


 


کد مطلب: 441720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441720/واکنش-مالک-شریعتی-اظهارات-تاجگردون-جنجال-هایت-عزم-نمایندگان-محاکمه-ات-سست-نمی-کند-۳۷-تخلف-فقط-بیمه-سرمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1