کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه عنوان کرد؛

تجهیز بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد به فیبر نوری

4 آذر 1400 ساعت 20:13

مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان در حال احداث بهمئی و کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت به بستر ارتباطی فیبر نوری مجهز شدند.


مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات  دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان در حال احداث بهمئی و کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت به بستر ارتباطی فیبر نوری مجهز شدند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (4 آذرماه 1400) علی حسن احمدی پور تصریح کرد: این اقدام در راستای ایجاد بستر ایمن، پایدار و افزایش پهنای باند این مراکز انجام شده است.
وی با بیان اینکه سرویس ارائه شده در این بستر اینترانت می باشد اظهار کرد:از این پس کاربران سامانه های وزارتی و دانشگاهی این مراکز به صورت امن و پایدار می توانندبه شبکه اینترانت دسترسی داشته باشند.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات  دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته کلینک شهید مفتح وبیمارستان نرگسی به فیبر نوری مجهزشده بودند افزود: بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در چند روز آینده به فیبر نوری متصل می شود.
مهندس علی حسن احمدی پور نیز تصریح کرد:با تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه آی تی  و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان اتصال فیبر نوری شبکه های بهداشت چرام، مارگون، لنده و مرکز اورژانس ۱۱۵  یاسوج تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به برطرف شدن  مشکل کاهش سرعت اینترنت، ارتباط ناپایدار و نا ایمن مراکز تابعه دانشگاه افزود: از مساعدت ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم توسعه  و همکاران زحمتکش فناوری اطلاعات برای حمایت از اجرای این بستر های ارتباطی در مراکز تابعه، تشکر میکنم.


کد مطلب: 441703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441703/تجهیز-بیمارستان-های-کهگیلویه-بویراحمد-فیبر-نوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1