تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۴۱۷۰۳
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه عنوان کرد؛

تجهیز بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد به فیبر نوری

۰
تجهیز بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد به فیبر نوری
کبنا ؛مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات  دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان در حال احداث بهمئی و کلینیک امام سجاد (ع) دهدشت به بستر ارتباطی فیبر نوری مجهز شدند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (4 آذرماه 1400) علی حسن احمدی پور تصریح کرد: این اقدام در راستای ایجاد بستر ایمن، پایدار و افزایش پهنای باند این مراکز انجام شده است.
وی با بیان اینکه سرویس ارائه شده در این بستر اینترانت می باشد اظهار کرد:از این پس کاربران سامانه های وزارتی و دانشگاهی این مراکز به صورت امن و پایدار می توانندبه شبکه اینترانت دسترسی داشته باشند.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات  دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته کلینک شهید مفتح وبیمارستان نرگسی به فیبر نوری مجهزشده بودند افزود: بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در چند روز آینده به فیبر نوری متصل می شود.
مهندس علی حسن احمدی پور نیز تصریح کرد:با تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه آی تی  و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان اتصال فیبر نوری شبکه های بهداشت چرام، مارگون، لنده و مرکز اورژانس ۱۱۵  یاسوج تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به برطرف شدن  مشکل کاهش سرعت اینترنت، ارتباط ناپایدار و نا ایمن مراکز تابعه دانشگاه افزود: از مساعدت ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم توسعه  و همکاران زحمتکش فناوری اطلاعات برای حمایت از اجرای این بستر های ارتباطی در مراکز تابعه، تشکر میکنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1