کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از تساوی مقابل گل گهر؛

حمله مجیدی به قلعه‌نویی در نشست خبری

4 آذر 1400 ساعت 11:44

مجیدی که با عصبانیت و ناراحتی در سالن کنفرانس حاضر شده بود، با مقصر دانستن مسئولان برگزاری بازی کنایه‌ای مشهود به سرمربی حریف زد که امروز از روی سکو‌ها این بازی را تماشا می‌کرد.


مجیدی که با عصبانیت و ناراحتی در سالن کنفرانس حاضر شده بود، با مقصر دانستن مسئولان برگزاری بازی کنایه‌ای مشهود به سرمربی حریف زد که امروز از روی سکو‌ها این بازی را تماشا می‌کرد.
به گزارش کبنا ورزش سه نوشت: مجیدی که با عصبانیت و ناراحتی در سالن کنفرانس حاضر شده بود،با مقصر دانستن مسئولان برگزاری بازی کنایه‌ای مشهود به سرمربی حریف زد که امروز از روی سکوها این بازی را تماشا می‌کرد.
در ابتدای نشست خبری محمد نوریفر مدیررسانه استقلال ضمن قدردانی از حضور هواداران این تیم در سیرجان برای حمایت و تشویق تیم که شب گذشته محل هتل این باشگاه حاضر شده بودند، بار دیگر نسبت به منع بکارگیری دو بازیکن خارجی تیمش اعتراض خود را اعلام کرد: همه چیز برای ما تحت تاثیر شوکی است که کمتر از دو ساعت قبل از این بازی به رختکن ما وارد شد. من زیاد صحبت نمی کنم و آقای  مجیدی در این باره توضیح خواهند داد.
سرمربی استقلال بعد از تساوی تیمش در سیرجان مقابل گل گهر گفت: دوست نداشتم به کنفرانس بیایم و به احترام شما خبرنگاران عزیز آمدم. اتفاقاتی در فوتبال ما می افتد که تعجب می کنم. تیمم کار کرده و تمرین کردیم و اینجا حاضر شدیم، صبح جلسه فنی در هتل و وارد استادیوم شدیم و ناگهان گفتند دو بازیکن شما نمی توانند بازی کنند. این مساله را نمی توانستند در جلسه هماهنگی یا 24 ساعت زودتر بگویند. ساعت نامه را ببینید که زمانی به ما ابلاغ کردند 13:29 دقیقه است. روز گذشته که دستیارم به من گفت چند بازیکن را به سیرجان خواهیم برد به او گفتم هر چه بازیکن داریم ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود و بالاخره می دانم با چه کسی بازی دارم! اما از بازیکنانم خواستم با توجه به اتفاقی که افتاد تمام تلاش خودشان را بکنند. بازیکنانم فوتبال زیبایی را دیدند. کسانی که بازی را از تلویزیون دیدند، فکر کنم گلر ما را ندیدند! در نیمه دوم که اصلا به دروازه ما نرسیدند. واقعا جای تاسف دارد که در فوتبال حرفه ای برای یک بازیکن بعد از 5 هفته نامه بزنند که نمی تواند بازی کند.
وی در ادامه صحبت هایش گفت: از بازیکنانم ممنونم که امروز همه تلاش خود را کردند و امیدوارم در بازی های بعدی امتیازات کامل را به دست بیاوریم.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره موقعیت های تیمش، سریعا با قطع ادامه سوال حریف بار دیگر گفت: کل بازی در اختیار ما بود و من فکر نمی کنم، البته آمار را چک نکردم اما فکر نکنم که حریف یک ضربه چارچوب ما داشته باشد. دو سه موقعیت داشتیم و می توانستیم از آن استفاده کنیم اما در کل، کل بازی دست ما بود. نبود دو بازیکن ما بی تاثیر نبود امااز عملکرد بازیکنانم راضی هستم و فوتبالی خوب را به نمایش گذاشتند.
سرمربی استقلال درباره اعتراض خود نسبت به ناظر بازی گفت: دقیقا به خاطر همین موضوعی بود که گفتم. این مورد را می توانستند حداقل 24 ساعت قبل از بازی بگویند. همیشه شب قبل از بازی جلسه هماهنگی است که آقای طاهری در آن حضور دارد و آنجا می توانستند اعلام کنند. دوست ندارم تمرکزم برهم بخورد و زیاد صحبت کنم. اما این اتفاقات جدید نیست و زیاد در این فوتبال دیدم!
مجیدی در واکنش به سوال دیگری که آیا موضوع مربوط به عدم بازی کردن دو بازیکن خارجی اش مربوط به خواسته این باشگاه برای تبلیغات محیطی است که اکنون فدراسیون و سازمان لیگ به این دلیل این کار را صورت داده اند گفت: نه، ببینید اصلا بحث من این موضوع نیست. اصلا در حوزه کاری من نیست که بخواهم نظر بدهم. می گویم به عنوان سرمربی تیم حقم بود که زودتر اطلاع بدهند. فدراسیون می توانست در جلسه هماهنگی یا حداقل 24 ساعت قبل اعلام کند. اعتراض من به این است و درباره دیگر مسائل در جریان نیستم و به مسوولان باشگاه مربوط است. از نظر حوزه فنی اینکه تیم بیاید استادیوم و آنجا بگویند که دو بازیکن نمی تواند بازی کند یعنی چی؟ فکر کنم این اتفاق فقط در ایران است.

سرمربی استقلال درباره اینکه به بازیکنان خارجی خود بعد از این اتفاق که با شوک آنها همراه شده بود چه گفته، اینطور توضیح داد: به جرات می توانم بگویم که واقعا خوشحالم که این دو بازیکن به ما اضافه شدند. حالا فارغ از بحث فنی به کنار، بحث حرفه ای گری شان از بازیکنان دیگر بپرسید. وقتی قبل از بازی آنها وارد رختکن شدند و ندیدید که به چه شکل دیگر بازیکنان را تشویق می کردند که وارد بازی شوند. دو تا از بازیکنان باتجربه و باکیفیت بالا هستند و من تنها چیزی که توانستم به آنها بگویم عذرخواهی بابت اتفاقی بود که افتاده است.
وی در پاسخ به اینکه این موضوع قبل از بازی در رسانه‌ها مطرح شده بود گفت: یکی دو رسانه که متعلق به این دوستان هستند این نقشه را طراحی کردند تا این اتفاق بیفتد! همه هم خوب می شناسند. اینقدر هم این کار را کردند که همه هم خوب می شناسند آنها را.
مجیدی درباره این موضوع که آیا مساوی در زمین حریف را مثبت ارزیابی می کند گفت: حق تیم ما برد بود. می توانستیم این بازی را در صورتی که در زدن ضربات آخر دقت می کردیم برنده بازی شویم و حق ما برد بود.
وی در پاسخ به اینکه آیا جای خالی پلی میکر را در تیمش احساس نمی کند گفت: هافبک های ما خوب هستند. دنبال جذب هافبک هم بودیم و البته از نظر زمان وقت کمی داشتیم. بازیکنانی که انتخاب کردم با همکارانم ساعت ها روی آن وقت گذاشتیم و بررسی کردیم. فیلمی که از طریق ایجنت به ما دادند ما تمام بازی های آنها را دیدیم. ما الان فقط می توانیم بازیکن آزاد بگیریم اما با توجه به اینکه بازیکن آزاد تیمی ندارد و به آن شکل تمرین ندارد به درد ما نمی خورد و انشاالله در نیم فصل بازیکن خوبی خواهیم گرفت.
مجیدی بعد از اینکه مورد سوالی در خصوص اینکه نظرش درباره بحث جاسوسی در این تیم چیست، با واکنش مدیررسانه تیم مواجه شد که قصد رد کردن این سوال را داشت اعلام کرد: نه، بگذارید سوال خودشان را بپرسید و من به خاطر آنها (خبرنگاران) در این نشست حاضر شده‌ام وگرنه به خاطر هیات فوتبال و سازمان و فدراسیون فوتبال اینجا نیامدم. در مورد سوالی که پرسیدید هم باید بگویم که نه این چیزها برایم مهم است و نه به آن اهمیتی می دهم. امکان ندارد چنین چیزی در تیم من اتفاق بیفتد. تک تک بازیکنان من شریف هستند و این موضوعی که گفتید را از طریق دوستانم شنیدم اما در تیم من وجود ندارد و امکان این مساله نیست.


کد مطلب: 441674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441674/حمله-مجیدی-قلعه-نویی-نشست-خبری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1