کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / موسویان: تکمیل کارخانه گچساران در اولویت کاری بنده است (+ عکس)

3 آذر 1400 ساعت 13:43

طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی، مهندس سید داود موسویان به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی، مهندس سید داود موسویان به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، رئیس جهاددانشگاهی در حکمی، سید داود موسویان را به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
طیبی در نامه‌ای از تلاش های سید محمد قائم کاظمی رییس سابق جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.
سید داود موسویان سابقه ریاست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد طی سال های ۸۹ تا ۹۳ دارد.

موسویان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

گفتنی است که  سید داود موسویان  ۴۴ ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فیزیک اتمی است. وی سوابقی همچون معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون پژوهشی، معاون آموزشی این واحد و رئیس و معاون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی را در کارنامه خود دارد. موسویان تنها عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سید محمد قائم کاظمی بیدک از روز ۲۱آبان ماه ۹۷ تا کنون مسئولیت جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.
سید محمد قائم کاظمی‌بیدک رئیس سابق جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

سید داوود موسویان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار داشت: تکمیل پروژه کارخانه آنتی بیوتیک گیاهی گچساران از مهمترین برنامه‌های این حقیر است که در صورت تکمیل کارخانه اشتغالزایی خوبی انجام می‌گیرد و کمکی هم به لحاظ اقتصادی به استان خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: بخشی از مطالبات کارکنان جهاد دانشگاهی پرداخت نشده است که امیدواریم بر اساس سیاست‌های جهاد دانشگاهی و دولت بتوانیم این مشکلات را با رایزنی و پیگیری مستمر برطرف کنیم.
موسویان گفت: به دنبال این خواهیم بود که در بحث گیاهان دارویی در مناطق مختلف استان کارهای خوبی انجام بگیرد.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین به موضوع معلولیت جسمی در استان اشاره کرد و گفت: با همکاری و تعامل با همکاران و سایر نهادها و دستگاه‌های مربوطه در این خصوص و مسائل ژنتیکی مربوط به آن کارهای مهمی انجام خواهد گرفت و زیرساخت‌های مناسب به فضل الهی راه‌اندازی می‌شود.
 


کد مطلب: 441647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441647/رئیس-جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-موسویان-تکمیل-کارخانه-گچساران-اولویت-کاری-بنده-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1