کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مهدی روشنفکر نماینده مجلس؛

تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور بویراحمد / حرف‌های تلخ ورزشکار ( + فیلم و عکس )

2 آذر 1400 ساعت 21:10

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با قهرمانان قوی‌ترین مردان ایران آقایان حمید بی‌باک دارای مقام اول کشوری، صادق قرقانی دارای مقام سوم و مجید حکمتی دارای مقام ششم کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.


نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با قهرمانان قوی‌ترین مردان ایران آقایان حمید بی‌باک دارای مقام اول کشوری، صادق قرقانی دارای مقام سوم و مجید حکمتی دارای مقام ششم کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر  در این دیدار ضمن تبریک به این قهرمانان اظهار داشت: ورزش علاوه بر ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه باعث تقویت روحیه پهلوانی و مردانگی در جامعه می‌شود.
    
روشنفکر با اشاره به اینکه ورزش و تربیت بدنی در دین اسلام و در بین اهل‌بیت علیهم‌السلام دارای جایگاه ویژه است، افزود: ترویج و تقویت ورزش در جامعه باعث جلوگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و بویراحمد به بی‌توجهی نسبت به ورزشکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه کرد و گفت: بعضاً به دلیل همین بی‌توجهی مسئولان دلزدگی و تغییر مسیر در زندگی افراد ورزشکار و مستعد در استان را شاهد هستیم.
وی افزود: سرمایه‌گذاران در استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های مشوقی در استان استفاده کرده‌اند و در حال حاضر این جوانان مستعد استان هستند که به حمایت سرمایه‌گذاران برای پیشرفت نیازمند هستند و این مورد و حمایت از ورزشکاران از طرف سرمایه‌گذاران باید در دستور کار قرار بگیرد.

مهدی روشنفکر این سرزمین همواره تاریخ از قهرمانان با صلابت چون این عزیزان سرشار بوده و امروز افتخارآفرینی این عزیزان باعث آوازه نام استان در میدان‌های ملی و بین‌المللی خواهد شد.
صادق قرقانی دارای مقام سوم کشوری در مسابقات قویترین مردان ایران در این دیدار به کمبودها، دردها و رنج‌های بسیار در مسیر قهرمانی پرداخت و افزود: رشته ما رشته‌ای پر هزینه است و در طول قریب به هشت ساله فعالیت در این رشته هیچ‌گونه حمایت خاصی از نهادهای دولتی و دستگاه‌های متولی دریافت نکرده‌ایم.
وی افزود: ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد غریب است و با وجود استعدادهای بسیار و توانایی بالا متأسفانه به دلیل بی‌توجهی و عدم حمایت این استعدادها بجای شکوفایی به فراموشی سپرده شده‌اند.
این قهرمان کشوری به شرایط تمرین و هزینه‌های مربوطه گریزی زد و گفت: در یک باشگاه ورزشی تمرین می‌کردیم که به دلیل اینکه رشته ما در برخی مواقع طوری است که به وسایل خسارت وارد می‌شود، مالک باشگاه عذر ما را خواست و تمرینات ناقص ماند.
وی بیان کرد: تمام هزینه‌های مربوطه به صورت شخصی پرداخت شده و گاه مجبور به فروش طلا، خودرو و وسایل شخصی برای ادامه کار شده‌ایم.

قرقانی با اشاره به اینکه در طول مدت چند ساله با کسب چندین مدال قهرمانی تاکنون هیچ مسئولی به سراغ ما نیامده‌است گفت: این اولین بار است که یک مسئول آنهم در چنین سطحی به دیدار ما آمده است.
وی افزود: ورزشکاران شهرهای دیگر از ظرفیت سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و حمایت‌های مالی برخوردار هستند و در استان ما در شهرستان گچساران شرکت نفت اسپانسر رشته ورزشی ما برای ورزشکاران گچساران بود، اما ما با دست خالی به نبرد وزنه‌های سنگین می‌رویم.
بهروز جهانبخش سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: ما از قهرمانی این عزیزان خبر نداشتم و در تماس با رئیس هیأت مربوطه وی نیز اطلاع چندانی نداشت.
وی افزود: با تمام توان در کنار قهرمانان عزیز خواهیم بود و برای تأمین باشگاه تمرین و هزینه‌های مربوطه نهایت همکاری را خواهیم داشت.

بهروز جهانبخش به آغاز برنامه‌های استعدادیابی در استان در حوزه ورزش خبر داد.
به گزارش کبنا، در پایان این دیدار کمربند قهرمانی و مدال قهرمانی آقایان حمید بی‌باک و صادق قرقانی به نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تقدیم شد.


کد مطلب: 441606

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441606/تجلیل-ورزشکاران-مدال-آور-بویراحمد-حرف-های-تلخ-ورزشکار-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1