تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۴۱۵۹۹
یکـ اتفاق در حوالی شهر چیتاب؛

ماجرای سنگ بزرگ و بخشدار کبگیان چیست؟

۸
۵
ماجرای سنگ بزرگ و بخشدار کبگیان چیست؟
کبنا ؛ماجرای سنگ بزرگ و بخشدار کبگیان چیست؟
به گزارش کبنا، بخشدار کبگیان در مدت چهارماهی که به این بخش آمـده باتلاشهای زیاد، بازدیدهای سرزده از روستاهای بخش، تعاملات مردمی وحضور مستمر در برنامه‌های فرهنگی و پاسداشت ارزش‌های اسلام وانقلاب تحسین همگان را برانگیخته است. صدالبته مردم بخش این حسنات خوب را علاوه برتجربه بالای کاری در ادارات مختلف در بومی بودن ایشان می‌دانند. امروز هم که بصورت اتفاقی به همراه یکی از مدیران اداری درگـذر از پیچ و خمهای چیتاب به چنار در حرکت بودیم این نیروی جوان و جهادی را طبق عکس موجود در سایت در حال جابجا کردن سنگ بزرگی در این جاده مواصلاتی دیدیم!. سؤال اینجاست آیا مسئول راه کبگیان نبوده یا نیامده و اینکه موضوع چیز دیگری بود؟. به همین منوال نزدیک ایشان رفتیم تا جویای موضوع بشویم؟
سلام آقای محسنی فر خسته نباشید؟ وخداقوت.
علیک سلام و رحمت الله و برکاته شماهاخسته نباشید، خداوند به بانیان خدمت صادقانه به خلق سلامتی و عمرباعزت جهت خدمت مجدد عطا بفرماید، در خدمتتون هستیم. از وی پرسیدیم جریان جنابعالی و این سنگ بزرگ در این جاده موقع ظهر چیست؟. مگر مدیر راه شما در بخش نیست؟
وی جواب داد: وقتی خداوند در تقبل مسئولیت کنارنعمت عقل زور بازو به انسان می‌دهد باید آنچه دارد درطبق اخلاص گزاشته و باتمام عشق وایثار به انجام وظیفه در مسئولیت محوله عشق بورزد وعمل کند.
وی با نظر به اینکه یکی از بهترین نیروی راهداری دراستان را دارد گفت: وقتی جهت برداشتن سنگ از درون جاده با جناب آقای آزمَـل مسئول راه کبگیان صحبت کردم، گفت؛ که لودر در حال تعمیر می‌باشد و ماشین برف روب هم دچار نُقصان گردیده است و... بی درنگ باتوکل بر نام اعظم پروردگار به سمت مکان موردنظر که پیچ‌های «مورگا» شهر چیتاب بود حرکت کردم و با خود گفتم، وسیله خراب است، زور بازوی مردی که نمرده و به حول قوه الهی این سنگ را از معبر راه مردم عزیزم برداشتم گرچه به خود می‌بالم که در میان مردمی زندگی می‌کنم که به ایثارگری معروفند لذا اینجوری وجدانم راحت ترشد.
وی با اشاره به موضوع و تشبیه به مشکلات موجود در بخش هم گفت: مشکلات درون بخش به مثابه همین سنگ است، اگر به فرداها بسپاریم روی هم انباشته، ولی اگر باتعامل همگانی و توکل بر خداوند سبحان گام برداریم قطع به یقین یکی پس از دیگری برمشکلات فائق خواهیم آمد. در کمرکش همین پرسش و پاسخ بودیم که تعدادی از مردم چیتاب در حال گذر از منطقه بادیدن این صحنه جالب کار ایشان را ستایش می‌کردند، و اینجاست که فهمیدم کار برای رضایت خدا وخوشنودی خلق چه آرامـ خاطرمنجر به محبوبیتی به انسان می‌دهد. و براستی اگر مسئولان کشور ما بدون وابستگی به جریان و جبهه خاص، همانند آقای محسنی فر بانیت خدمت صادقانه پایبند به قانون گامـ بردارند جامعه‌ای پویا خواهیمـ داشت..
---------------------------------
راوی: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
احسنت ودرود به بخشدار حوان
Iran, Islamic Republic of
زور بازو کارساز نیست فکر کنید و از اهرم استفاده کنید
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا این هم شد خبر اقای بخشدار دست از خود نمایی بردار این کار زشت را خودت رسانه ای نکن یه سنگ دیدی و رفتی پشتش یه عکس گرفتی معرفت چیز خوبیه دست از ریا کاری بردارید
سید
Iran, Islamic Republic of
ک هالو کمرت ایکشهه یعنی زور و خوت ایزنی که بگی مو هم یه کاری کردمه او کسی که هی وت عکس ایگرو ایترس کمکت کنه خو
Iran, Islamic Republic of
این سنگ قصه ها دارد خیلی جالب است جناب وجدانی فر باهمین سنگ عکس داشت درست در همین حالت شاید این سنگ سکوی پرتابی است که از اسمان فرود آمده
ناظر
Iran, Islamic Republic of
آقای/ هم چندسال پیش همچین کاری کرد
Iran, Islamic Republic of
سنگ بزرگ نشانه نزدن است اینجا نشانه چیست
ممو
Iran, Islamic Republic of
اقای رسام اگر این اقا اینکار را کرد وبرای خدا و خدمت بود چرا درفضای مجازی نشر دادین طبق فرموده سردار دلها کار را برای خدا انجام دهی خدا می بیند
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1