تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۴۱۵۹۶
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

یک بیمار کهگیلویه و بویراحمدی تسلیم کرونا شد

۱
۰
یک بیمار کهگیلویه و بویراحمدی تسلیم کرونا شد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخت و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۴ نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (2 آذرماه 1400) وی افزود: هم اکنون از  ۱۶۳  بیمار بستری شده در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۸۴ نفر مبتلای قطعی و ۱۸ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۱ هزار ۶۰۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با بیان اینکه از ۷۴ نمونه رپید تست ۷ درصد موارد مثبت بوده که عمدتا در شهرستان کهگیلویه هستند ادامه داد: از ۴۵۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۱۹ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران ثبت شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همراهی و همکاری مردم برای کنتر ل بیماری کرونا را موثر دانست و گفت: مردم با خودداری از سفر‌های غیر ضروری، اجتناب از هم نیشینی‌ها، نرفتن به مکان‌های پر خطر از جمله  مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و همچنین مکان‌های شلوغ کادر درمان را در کنترل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن یاری کنند.

یزدان پناه استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و همچنین رعایت صد درصدی دستور العمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را برای کنترل  این بیماری الزامی دانست و افزود: مردم استان بیماری کرونا را  جدی بگیرند و حتما واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا بتوانیم این بیماری مهلک، کشنده و خطرناک را در استان کنترل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت تمامی کادر درمان
جناب می‌فرمایید جاهای شلوغ و...... نرین
پس چرا دارین مدارس و دانشگاه ها اماکن عمومی باز میکنید؟ این ها همه مطمنا تمام باعث تشدید کرونا خواهد شد.
حداقل یک سال دیگه تحمل میکردین ببینیم چی میشه این ویروس منحوص. تمام اروپا داره به طرز فجیعی به این ویروس آلوده میشه و تلفات بالایی دارند میدهند. ما نگران فرزندانمان هستیم لطفا بازنگری در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها فرمایید
با تشکر
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1