کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی انجام گرفت

پیام تبریک فرماندار شهرستان گچساران به مناسبت هفته بسیج

2 آذر 1400 ساعت 7:40

فرماندار شهرستان گچساران با ارسال پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت


فرماندار شهرستان گچساران با ارسال پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش کبنا؛ پیام علیرضا اتابک به شرح زیر است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم


بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار مؤثر خود را ایفا نموده است .
ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و از خود گذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام (ره) و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند .
امروز بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی است که در تحقق رسالت ها و آرمان‌های نظام اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با حضور در همه صحنه‌های انقلاب از سازندگی و محرومیت زدایی تا پیشرفت های علمی و اکنون در تعامل با نظام سلامت برای مقابله با بیماری کرونا افتخارات و دستاوردهای قابل توجهی را در راستای خودکفایی به نمایش گذاشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت، هفته و روز بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و تندرستی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
 
علیرضا اتابک
فرماندار گچساران

 


کد مطلب: 441580

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441580/پیام-تبریک-فرماندار-شهرستان-گچساران-مناسبت-هفته-بسیج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1