کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

۱۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

1 آذر 1400 ساعت 16:47

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 172 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۱ نفر مبتلای قطعی و 17 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون172 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۱ نفر مبتلای قطعی و 17 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (۱ آدرماه ۱۴۰۰) دکتر یزدانپناه تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 81 هزار و 458نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی بیان کرد: از 484نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت شامل تست های PCR حدود 30درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه وچرام همچنین  از 102 نمونه رپید تست 11درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه و گچساران بودند.
یزدانپناه افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته فوت بدلیل کرونا در استان وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باتوجه به ظرفیت های استان برای پوشش حداکثری واکسيناسيون خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان تقاضامندیم هر چه سریعتر جهت تکمیل  واکسن خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه نمایند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.
همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات لازم می باشد ولی اگر مجبور به  حضور در تجمعی باشید  باید استفاده از ماسک ، فاصله حداقل ١.٥ تا ٢ متر با فرد کناری ، حداقل زمان حضور و تهویه مناسب رعایت شود.وي افزود خوشبختانه استان در واكسيناسيون نظام آموزشي ( دانش آموزان، دانشجويان و معلمين) رتبه اول را دارد كه لازم است از والدين ،دانش آموزان، دانشجويان ، معلمين و اساتيد استان و همچنين از همكاران حوزه بهداشت دانشگاه كمال تشكر و قدرداني را داشته باشيم  .


کد مطلب: 441568

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441568/۱۷-بیمار-کرونایی-بخش-مراقبت-های-ویژه-بیمارستان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1