تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۴۱۵۶۸
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

۱۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

۰
۱۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون172 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۱ نفر مبتلای قطعی و 17 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (۱ آدرماه ۱۴۰۰) دکتر یزدانپناه تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 81 هزار و 458نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی بیان کرد: از 484نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت شامل تست های PCR حدود 30درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه وچرام همچنین  از 102 نمونه رپید تست 11درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه و گچساران بودند.
یزدانپناه افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته فوت بدلیل کرونا در استان وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باتوجه به ظرفیت های استان برای پوشش حداکثری واکسيناسيون خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان تقاضامندیم هر چه سریعتر جهت تکمیل  واکسن خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه نمایند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.
همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات لازم می باشد ولی اگر مجبور به  حضور در تجمعی باشید  باید استفاده از ماسک ، فاصله حداقل ١.٥ تا ٢ متر با فرد کناری ، حداقل زمان حضور و تهویه مناسب رعایت شود.وي افزود خوشبختانه استان در واكسيناسيون نظام آموزشي ( دانش آموزان، دانشجويان و معلمين) رتبه اول را دارد كه لازم است از والدين ،دانش آموزان، دانشجويان ، معلمين و اساتيد استان و همچنين از همكاران حوزه بهداشت دانشگاه كمال تشكر و قدرداني را داشته باشيم  .
نام شما

آدرس ايميل شما

هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1