تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۴۱۵۶۰
همزمان با هفته بسیج و کتاب صورت گرفت

اهدای کتابهای سردارمدافع حرم به کتابخانه عمومی شهرستان لنده

۰
اهدای کتابهای سردارمدافع حرم به کتابخانه عمومی شهرستان لنده
کبنا ؛دیروز و در دومین روز از هفته بسیج و ششمین روز از هفته کتاب ،کتابهای پاسدار مدافع حرم سردار نوذر قدیمی به حضور جمعی از مسئولین به کتابخانه عمومی شهرستان لنده اهدا شد.
به گزارش کبنا؛ حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده با گرامیداشت هفته بسیج و هفته کتاب از خانواده سردار قدیمی برای اهداء کتاب های ایشان و گسترش فرهنگ کتاب خوانی تقدیر کرد و آنرا نشانگر تربیت خوب و دارای دغدغه مردم را داشتن ،بر شمرد.
سید زکریا تقوی نژاد رئیس اداره کتابخانه های شهرستان لنده ضمن گرامی داشت هفته کتاب و هفته بسیج ،گفت : مأنوس شدن با دنیای کتاب پیشرفتهای علمی و اجتماعی را در پی خواهد داشت و یقینا راه کمال از لابلای برگهای کتاب عبور می کند.
وی در ادامه گفت: سردار قدیمی در عرصه دفاع از میهن و آرمانهای انقلاب افتخار آفرین بوده و از فرماندهان جسور و نامی جبهه های مختلف در نبرد با کومله و هشت سال دفاع مقدس و تکفیریهای پزاک و نبرد با داعش و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بوده و بیش از ۴۰سال از عمر پربرکتش را در راه دفاع از میهن سپری کرده و این رزمنده و جانباز نستوه امروز هم با اهداء کتاب توسط خانواده اش بازهم خدمتی دیگر را در حق هموطنانش انجام داده است و این حرکت زیبا ستودنی و قابل تقدیر است.
تقوی نژاد افزود : از امروز غرفه کتاب دفاع مقدس با نام سردار نوذر قدیمی در این کتابخانه راه اندازی خواهد شد در این روز بیش از ۲۰۰جلد کتاب که بیشتر در حوزه دفاع مقدس بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1