کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کتاب جدید ترامپ درباره چیست؟

29 آبان 1400 ساعت 14:38

این کتاب که «سفر ما در کنار یکدیگر» نام دارد در هفتم دسامبر (۱۶ آذر) منتشر خواهد شد. به این ترتیب این نخستین کتابی خواهد بود که «ترامپ» پس از خروج از کاخ سفید منتشر می‌کند.


 دونالد ترامپ یک کتاب شامل صد‌ها عکس از دوران فعالیتش در کاخ سفید منتشر می‌کند.
به گزارش کبنا و به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا کتابی مربوط به دوران ریاست‌جمهوری خود منتشر خواهد کرد که بیش از ۳۰۰ عکس و توضیحاتی را که توسط «ترامپ» نوشته شده‌اند در برمی‌گیرد.
این کتاب که «سفر ما در کنار یکدیگر» نام دارد در هفتم دسامبر (۱۶ آذر) منتشر خواهد شد. به این ترتیب این نخستین کتابی خواهد بود که «ترامپ» پس از خروج از کاخ سفید منتشر می‌کند.
انتشارات «وینینگ تیم» که توسط «دونالد ترامپ جونیور» و «سرجیو گور» تاسیس شده است انتشار این کتاب را بر عهده خواهد داشت.
با این حال این کتاب به طور جامع وقایع دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» را پوشش نخواهد داد. در ماه‌های اخیر شایعاتی درباره احتمال انتشار یک کتاب خاطرات مفصل‌تر از «دونالد ترامپ» مطرح شده است.
بسیاری از چهره‌های مهم دولت «ترامپ» قرارداد‌های چاپ کتاب را به امضا رسانده‌اند که از جمله آن‌ها به «مایک پنس»، «کلین کانوی» و «جرد کوشنر» می‌توان اشاره کرد.
آسوشیتدپرس نیز نوشت، درحالی که «باراک اوباما»، «جورج دبلیو بوش» و سایر رئیس‌جمهور‌های اخیر ایالت متحده آمریکا مدت کمی پس از ترک کاخ سفید کتاب‌های خاطراتی را با انعقاد قرارداد‌هایی با انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» و سایر انتشاراتی‌ها به چاپ رسانده‌اند، ناشران نیویورکی، بخصوص پس از هجوم طرفداران «دونالد ترامپ» به ساختمان کنگره آمریکا در برابر همکاری با او مقاومت کرده‌اند.
پیش‌تر انتشارت «سایمون و شوستر» قرارداد چاپ کتاب «جاش هالی» یکی از حامیان «ترامپ» را لغو کرد و برای انتشار کتاب خاطرات «مایک پنس» معاون اول «ترامپ» نیز با انتقاد مواجه شد.


کد مطلب: 441478

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441478/کتاب-جدید-ترامپ-درباره-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1