تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۴۱۴۴۲
در خطبه‌های نمازجمعه چیتاب مطرح شد

انتقاد شدیداللحن امام جمعه چیتاب از مسئولان؛ در سایه قول مسئولان دروغگو چه خیانتی شده است

۱
۲
انتقاد شدیداللحن امام جمعه چیتاب از مسئولان؛ در سایه قول مسئولان دروغگو چه خیانتی شده است
کبنا ؛
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام عباس آرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی (جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰) چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه با اشاره به مسئله غیرت گفت: هرگاه در جامعه انسان نسبت به مسئله غیرت با نهادینه کردن احکام دین دلسوزی وبی اعتنانشد آن جامعه موفق است. وی تصریح کرد غیرت دو نوع می‌باشد؛ یکی در پاسداری از ارزشهای دینی (مانند امربه معروف ونهی از منکر حافظ احکام خداباشد) ودیگری غیرت روی ناموس وتربیت صحیح فرزندان است که انسان با غیرت به ناموس حفظ عفت زن و تحکیم غیرت مرد می‌تواند خانواده‌ای باثبات فرهنگی منحصر به فرد داشته باشد.
این خطیب جمعه افزود: انسانیکه در قبال چادر ماشینش جهت خش نیوفتادن بر بدنه حساس است چرا این حساسیت را در پوشاندن چادر عفت بکار نمی‌برد، زیرا آن یکی فناشدنی واین یکی جاودانه خواهدماند. امام جمعه موقت چیتاب ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی هم گفت: کتاب خروجی تلاشهای انسانی ست که در راه نجات بشریت قدم برمیدارد ودر زیرمجموعه‌های متعدد خدمت بشری به کمک بشر می‌آید.
وی بااشاره به وضعیت اسفناک کتابخانه شهرچیتاب خطاب به مسئولان امر هم گفت: کسانیکه در چندساله اخیر عمداً وبا کینه سیاستزدگی بودجه ساخت کتابخانه چیتاب را راکد کردند، دروغگو وخیانتکارند.
وی افزود: آنان دروغگو هستند وحق مردم به گردنشان هست و بدانند گناه حق الناس جز بارضایت مردم نابخشودنی است.
این خطیب جمعه تصریح کرد: وقتی مردم دیدند و فهمیدند که مسئولان وقت باقولهای دروغ عامدانه کارنکردند قطعاً در اعتماد به انتخاب مجددشان شک کردندو همه دیدند که در برابر بی اعتمادی مردم آنها قافیه را باختند؟
امام جمعه موقت کبگیان خاطرنشان کرد: نماینده محترم مردمـ بویراحمد درمجلس شورای اسلامی، استاندار عزیزمان الان بیایند وببینند که علیرغم زمین اهدائی ازطرف بانی در مدت چندسال گذشته مدیریت نادرست ونالایق مسئولان امرچه خیانتی به مردم چیتاب شده و اینجا بیشتر به انبار خاک خورده کتاب شبیه است تا یک کتابخانه عمومی پس توصیه می‌کنم شما بزرگواران با اهتمام به اجراء خواسته به حق این مردم گام در کجروی آن سیاستزدگان نگذارید تا درکانون اعتماد مردم کمرنگ نشوید؟.
حجت الاسلام آبرومند نسب با اشاره به مسئله مبهم بیماری کرونا و شروع پیک ششم هم گفت: همه ما تابع دستورالعمل وزارت محترم بهداشت هستیم لذا با ورود به موج ششم کرونا با رعایت فاصله اجتماعی وزدن ماسک در مجامع عمومی به عزیزانیکه هنوز واکسن نزدند توصیه می‌شود حتماً واکسن بزنند چون بیماری تنفسی و بسیار خطرناکیست وبا پیر و جوان شوخی ندارد.
لازم به ذکر است پایگاه شهید چمران چیتاب به فرماندهی شهرام فرامندی برگزاری نظمـ وامنیت نماز جمعه امروز کبگیان را برعهده داشتند.

----------------------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یادم هست در زمان دولت قبلی این امام جمعه موقت زبان به تمجید و تحسین دولت وقت داشت.
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1