کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

واقعه نجات دو خانواده 5 نفری در بویراحمد

23 آبان 1400 ساعت 14:39

رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده ۵ نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبر داد.


رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده ۵ نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبر داد.
به گزارش کبنا، جهانبخش وحدت نژاد در تشریح این حوادث گفت: شب گذشته ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس، خانواده ۵ نفره در مادوان با علائم سرگیجه، تهوع و استفراغ گزارش شد که پایگاه اورژانس مادوان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 وحدت‌نژاد در ادامه عدم باز بودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان کرد و گفت: بلافاصله به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۵ نفر مصدوم شامل مادر ۳۲ ساله و فرزندان ۱۳، ۱۰، ۸ و ۴ ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی، سرم تراپی و درمان حمایتی بر روی مصدومین انجام شد و حادثه‌دیدگان جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند.
 وی حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام کرد و در خصوص دومین اتفاق روز اخیر گفت: صبح امروز ساعت ۶ و ۵۴ یک مورد گزارش شده بود که طی آن یک خانواده ۵ نفره شامل پدر ۴۲ ساله، مادر ۳۷ ساله و فرزندان، ۱۲، ۷ و ۱ ساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند.
 رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژان ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: پس از گزارش این اتفاق پرسنل پایگاه اورژانس شماره ۵ یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.
 وحدت نژاد خاطرنشان کرد: حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام شدند که با پی گیری‌های انجام شده حال عمومی حادثه دیدگان مطلوب گزارش شده است.


کد مطلب: 441251

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441251/واقعه-نجات-دو-خانواده-5-نفری-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1