تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۴۱۲۵۱
رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

واقعه نجات دو خانواده 5 نفری در بویراحمد

۱
۱
واقعه نجات دو خانواده 5 نفری در بویراحمد
کبنا ؛رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده ۵ نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبر داد.
به گزارش کبنا، جهانبخش وحدت نژاد در تشریح این حوادث گفت: شب گذشته ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس، خانواده ۵ نفره در مادوان با علائم سرگیجه، تهوع و استفراغ گزارش شد که پایگاه اورژانس مادوان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 وحدت‌نژاد در ادامه عدم باز بودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان کرد و گفت: بلافاصله به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۵ نفر مصدوم شامل مادر ۳۲ ساله و فرزندان ۱۳، ۱۰، ۸ و ۴ ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی، سرم تراپی و درمان حمایتی بر روی مصدومین انجام شد و حادثه‌دیدگان جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند.
 وی حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام کرد و در خصوص دومین اتفاق روز اخیر گفت: صبح امروز ساعت ۶ و ۵۴ یک مورد گزارش شده بود که طی آن یک خانواده ۵ نفره شامل پدر ۴۲ ساله، مادر ۳۷ ساله و فرزندان، ۱۲، ۷ و ۱ ساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند.
 رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژان ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: پس از گزارش این اتفاق پرسنل پایگاه اورژانس شماره ۵ یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.
 وحدت نژاد خاطرنشان کرد: حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام شدند که با پی گیری‌های انجام شده حال عمومی حادثه دیدگان مطلوب گزارش شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید ادامه داشته باشد در تعجب هستیم از مردم یاسوج یاد بگیرید دیگه چند ساله که گاز رسانی شده شهر
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1