کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد؛

کشف بیش از 8 میلیارد کالا‌ی قاچاق در گچساران

23 آبان 1400 ساعت 8:28

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز یکشنبه (23 آبان ماه 1400) سرهنگ" سید محمد موسوی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۱ دستگاه خودرو شامل ۱ دستگاه کشنده تریلی، ۳ دستگاه وانت پراید، ۴ دستگاه وانت نیسان، ۲ دستگاه سواری پراید و ۱ دستگاه پژو پارس مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور مقادیری کالای قاچاق شامل ۳۲۰ تخته پتو، ۲۵ تن شکر، ۶ عدد یخچال فریزر دوقلو،۱۱ عدد لوازم خانگی و... قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.


کد مطلب: 441233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441233/کشف-بیش-8-میلیارد-کالا-ی-قاچاق-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1