تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۴۴۱۲۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

انتقاد شدید رئیس شورای شهرستان مارگون نسبت به بی‌توجهی شبکه بهداشت در خصوص شیوع کرونا

۹
۵
انتقاد شدید رئیس شورای شهرستان مارگون نسبت به بی‌توجهی شبکه بهداشت در خصوص شیوع کرونا
کبنا ؛شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از اوایل اسفندماه سال 98 شروع شد. با شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نظیر سایر مناطق درگیر، بسیاری از فعالیت‌های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و ... به حالت تعلیق درآمد یا از فضای فیزیکی و حضوری به فضای مجازی منتقل گردید. چگونگی تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان در دوران شیوع ویروس کرونا در پیک‌های قرمز و نارنجی برای خانواده‌ها با توجه به ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و امکانات آموزشی به دغدغه اصلی خانواده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.
به گزارش کبنا، با آغاز تزریق واکسن کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد امیدواری برای بهبود شرایط وجود دارد، اما متأسفانه رتبه استان در عادی‌انگاری و سهل‌انگاری مربوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همچنان در شیوع کرونا در رده‌های بالایی قرار دارد.
به گفته پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین تعداد مبتلایان ویروس کرونا مربوط به شهرستان‌های مارگون و لنده در استان می‌باشد.
شهرستان تازه تأسیس مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد، در سال 1398 از بخش به شهرستان ارتقاء پیدا کرده است. مارگون از شهرستان بودن فقط نامش را دارد اما هیچ نشانی ندارد. در کنار صدها مشکل مارگون، ضعف زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی معضلی می‌باشد که مستقیم با جان و سلامت مردم در ارتباط است.
اهالی روستای امامزادگان بی‌خاتونین این روزها در شرایط کرونایی در سایه‌ی بی‌توجهی مسئولان بهداشتی شهرستان مارگون جان خود را به جِد در معرض خطر ابتلا به این ویروس منحوس می‌بینند.
فرشاد بهشتی‌روی رئیس شورای شهرستان مارگون نسبت به بی‌توجهی شبکه بهداشت شهرستان مارگون به شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد و گفت: مرکز بهداشت شهرستان مارگون از برخی افراد در این شهرستان تست کرونا گرفته اما متأسفانه پس از گذشت حدود یک هفته، جواب این تست به افراد اعلام نشده است.
وی افزود: موضوع را از مسئولان امر پیگیر شدیم و متاسفانه متوجه شدیم تست‌های اخذ شده، هنوز برای جواب نهایی به آزمایشگاه مرجع ارسال نشده‌اند.
فرشاد بهشتی‌روی خاطرنشان کرد: اگر از مجموع تست‌های انجام شده افرادی مبتلا به ویروس کرونا باشند آیا در این چند روز تعلل در پاسخگویی، افراد دیگری در ارتباط با این افراد به ویروس مبتلا نشده‌اند؟
مسئول آزمایشگاه مرجع کرونا در شهر یاسوج گفت: در هفته گذشته تمام نمونه‌های ارسال شده از طرف شهرستان مارگون بررسی شده و تست بدون پاسخ نداشته‌ایم مگر اینکه نمونه‌ای در نمونه‌گیری دارای مشکل بوده باشد.
وی افزود: تست‌های ارجاعی به آزمایشگاه ظرف ۴۸ ساعت جواب داده می‌شوند.
 رئیس شورای شهرستان مارگون ادامه داد: چرا که رئیس مرکز اظهار داشته که آزمایشگاه مرجع در ارسال پاسخ تست تعلل کرده است.
در پایان فرشاد بهشتی روی رئیس شورای شهرستان مارگون ضمن انتقاد نسبت به وضعیت پیش آمده در ارائه خدمت به مردم و مدیریت موج کرونا در شهرستان مارگون، خواستار پاسخ شفاف مسئولین مربوطه در این خصوص و رفع تناقض پیش آمده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
که جون خودت ولمون کن دلت خوشه مطلب زدی
دانشگاه در زمینه بیماریابی وانجام نمونه گیری وتزریق واکسن در کشور حرف اول را میزند.
من
Iran, Islamic Republic of
شما از بهداشت و درمان چی میدونید که انتقاد میکنید؟ شما کار خودتان را بلديد؟ گپ گپو
لوداب
Romania
همین یک نفرازخودتون نیست عوضش کنید....
مارگون
Iran, Islamic Republic of
خدا تو هم شورا نوابیبی ای یه دف ،ایقدر مرکز بهداشت مارگون کار ایکنه تو بی رضی خوا گوتی
تبریک
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشا سر روشنفکر و هیچ نوراردید ،چکار داری داخل همه چیز دخالت ایکنی ،خوت یه چی ایگی دوباره ککا ایا یه چی ده ایگو ،سرتو نه وای وند فیله درارید مثل همو رای که دید ومنتطریان ،دوباره خنه چسبنید وروشنفکر
Iran, Islamic Republic of
نیخا بروی دنبال مرکز بهداشت همون بی بی خاتنونه کوچیلش درست کن ،جدوللشه پاک کن اوسو هوس بالا بالا کن بزار مردم کارشون کنن
رضایی
Iran, Islamic Republic of
سلام از بازرسان علوم پزشکی خواهشمندیم ورود کنن

تشکر از جناب بهشتی از شفاف سازی
حقانی
Iran, Islamic Republic of
اقای بهشتی از نیروهای به کار گیری در این مرکز بهداشت توسط همین اقا شفاف سازی کن با استخدام افراد بدون ازمون جان مردم در خطر افتاده بیشتر
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شهرستان مارگون فقط نامش شهرستان هست
هیچ مدیر دلسوزی نیست
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1