تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۴۱۱۸۱
در نشست نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با وزیر ارتباطات مطرح شد

روشنفکر: مردم از نبود اینترنت پرسرعت نگران هستند

۷
۰
روشنفکر: مردم از نبود اینترنت پرسرعت نگران هستند
کبنا ؛ نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود ارتباطات باکیفیت در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: امیدوارم در دولت سیزدهم مشکلات و کمبودهای موجود مرتفع شود.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مهدی روشنفکر در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود یا عدم وجود کیفیت لازم در موضوع اینترنت پرسرعت در نقاط کمتر برخوردار و روستاهای دورافتاده نگران هستند.
 وی با تاکید بر اینکه امیدوارم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم با رویکرد توجه به مناطق محروم، نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام دهد.
 روشنفکر خواستار تأمین اینترنت پرسرعت برای روستاهای جامانده از محل (uso) شد و افزود: تأمین و اجرای فیبر پشتیبان در شهرهای سی‌سخت، مارگون، پاتاوه، لوداب و چیتاب ضروری است.
 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تأمین تجهیزات برای احداث یا ارتقای سایت‌های همراه اول و ایرانسل در مناطقی که دارای کیفیت و پوشش مطلوب نیستند، به عنوان یک اولویت در دستور باشد.

 روشنفکر بیان کرد: تأمین اعتبار از محل خدمات عام اجباری دولت (uso) به منظور توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای هدف، بررسی و رفع مشکل پوشش در نقاط کور بویژه در جاده‌های مواصلاتی و اصلی، ارائه تسهیلات کم بهره از طریق پست بانک در روستاها با هدف تولید اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت معکوس و برنامه ریزی برای توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در شهرستان‌های مختلف استان و تأمین اعتبار مشخص برای حمایت از فعالان این حوزه در قالب تسهیلات موجود از خواسته‌های به حق مردم است.
 وی خواستار ارائه مشوق برای ترغیب و تأسیس دفاتر آی سی تی روستایی و نصب خودپرداز در روستاهای دورافتاده شد و ادامه داد: توجه ویژه اپراتورها در انجام پروژه‌های عقب مانده یا بر زمین مانده در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد مورد انتظار است.
 زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست گفت: مشکلات و نارسایی‌های مطرح شده توسط معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف این وزارتخانه بررسی و اقدام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مردم از گذاشتن افراد بی لیاقت در مناصب دولتی بیشتر نگران اند تا نت ضعیف چراکه نت ضعیف ایشه قوی کنی ولی مدیر بی عرضه همچنان ایمونه و درصورت برکناری در جای بهتری بکار گرفته ویبو
Romania
په اینترنت چه دردی و مردم درمان ایکنه به جای این کارل به فکر پیشرفت منطقه باش خدایی هی چه ایکنی
س
Iran, Islamic Republic of
مردم ازتبارگراییت بشدت نگران شدند همه را از بویراحمد سفلی میذاری مدیران را
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
مردم از قومیت گرایی شدید اطرافیان حضرتعالی بیشتر در رنج و عذاب هستند تا کندی سرعت اینترنت
مردم از جغرافیایی عمل کردن شما به شدت ناراحت هستند ، اینترنت که جای خود دارد....
مردم از ضعف و انفعال حضرتعالی ناراحتند نه سرعت اینترنت!!!
دردمند
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر فارغ از رقابت های سیاسی یه سری ۲۵کیلومتری یاسوج دشتروم تنگاری بزنید جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر بماند اینکه اینترنت لحظه ای قطع وصل میشه آنتن دهی نداریم واقعا باید تاسف خورد اپراتورها اینهمه پول دریافت می کنند ابتدایی ترین حق مشتری نادیده گرفته میشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی مردم ما تمام مشکلاتشون حل شده و دغدغه ی دیگری ندارند؟
جناب روشنفکر مردم استان غرق مشکلاتی هستند که جان و زندگی آن‌ها را با خطرات جدی رو به رو کرده است. باور کنید که اینترنت اصلا دغدغه ی مردم نیست
ناظر
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج مهدی روشنفکر نماینده فعال باصداقت وشایسته استان سرت سلامت
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1