کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال نامه‌ای صورت گرفت

تقدیر و تشکر شهروندان بهمئی از عمکلرد دادستان جوان این شهرستان + جزئیات

20 آبان 1400 ساعت 13:36

تعدادی از شهروندان شهرستان بهمئی از حمایت‌های حبیبی‌منش دادستان جوان شهرستان بهمئی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش تقدیر و تشکر کردند.


تعدادی از شهروندان شهرستان بهمئی از حمایت‌های حبیبی‌منش دادستان جوان شهرستان بهمئی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش کبنا، متن بیانیه شهروندان بدین شرح می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای حبیبی‌منش
دادستان محترم شهرستان بهمئی
سلام علیکم؛ احتراما با اهدای تحیات الهی و با صلوات به ارواح طیبه شهدا و آرزوی توفیق روز افزون قضات انقلابی در عرصه خدمت‌رسانی به انقلاب اسلامی.
مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی از زحمات و خدمات شجاعانه حضرتعالی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش شهرستان تقدیر و تشکر می‌نمایند. این اقدامات شایسته می تواند سبب شود که هم مخلین نظم و امنیت شناسایی شوند و هم اینکه باعث ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در سطح شهرستان شود.
از حضور پر رنگ و اثرگذار دادستان جوان، انقلابی، مطالبه‌گر، دلسوز در شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر ویژه میکنیم.
شهروندان شهرستان بهمئی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از برخورد قاطع دادستان این شهرستان، بر حضور مقتدرانه و با صلابت دستگاه قضایی در عرصه‌های مختلف، با هدف اجرای احکام شرع مقدس و قانون تاکید می‌شود و همچنین از اقدامات قوه قضاییه در شهرستان بهمئی حمایت و دعای خیر خواهند کرد و نیز در این مسیر، رضایت و توفیقات الهی را شامل خواهد شد. ان‌شاء‌الله
والسلام علیکم و رحمه‌الله
جمعی از شهروندان شهرستان بهمئی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰


کد مطلب: 441139

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441139/تقدیر-تشکر-شهروندان-بهمئی-عمکلرد-دادستان-جوان-این-شهرستان-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1