تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۴۱۱۳۱
با همراهی مسئولان ارشد استان و شهرستان گچساران انجام گرفت

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تونل دیل گچساران

۳
۰
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تونل دیل گچساران
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تونل دیل گچساران بازدید و از نزدیک مشکلات این طرح را بررسی کرد.
به گزارش کبنا نیوز، روز چهارشنبه (19 آبان ماه 1400) علی احمد زاده در این بازدید گفت: تونل دیل ۲ هزار و ۶۰۰ متر طول دارد که ۶۰۰ متر آن از طرف دوگنبدان و ۶۰۰ متر دیگر از طرف دیل با مشارکت قرار گاه خاتم اجرا شده و یک کیلومتر آن باقیمانده است.
احمد زاده با بیان اینکه به دلیل نشت گاز ادامه اجرای این طرح متوقف شد، افزود: وزارت راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر وضعیت طرح تونل دیل را تعیین تکلیف کند و این طرح را از بلاتکلیفی رها سازد.
وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگوی اعتبارات هزینه شده در طرح نیمه کاره و غیر فعال تونل دیل باشد اضافه کرد: ضروری است این وزارتخانه یا غیر قابل اجرا بودن این طرح را اعلام کند و یا پای کار آمده و آنرا به اتمام برساند.
اسناندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر ردیف بودجه تونل دیل از ملی به استانی را غیر اصولی و یکی دیگر از مشکلات مهم پیش روی اجرای این طرح دانست و گفت: اعتبارات استانی کفاف این طرح بزرگ را نمی‌دهد و اگر با این روند ادامه یابد با اعتبارات استانی طرح تونل دیل تا ۲۰ سال دیگر به بهره برداری نمی‌رسد.
احمدزاده با بیان اینکه رفع مشکلات تونل دیل با رایزنی از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌شود ادامه داد: امیدواریم طرح تونل دیل تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود و با کد ملی ادامه پیدا کند.
وی به اهمیت تونل دیل گچساران اشاره کرد و افزود: بهره برداری از این تونل بنادر جنوبی را به جاده ملی پاتاوه به دهدشت متصل می‌کند.
استاندار همچنین از بخشی از جاده در حال احداث گچساران به شهرستان دیلم هم بازدید کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعد از این لطمه ای که به محیط زیست زده شده کار رو رها کردند و رفتند واقعا مسخرس، جا داره این موضوع رسانه ای بشه بلکه مسیولینش از،خواب غفلت بیدار بشن
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
یه سوال،
اگر مشکل تونل دیل نشت گاز هست چه دلیلی داره که طرح رو از ملی به استانی تغییر بدن آیا با این کار مشکل نشت گاز برطرف میشه؟ اتفاقا برای حل مشکل هم که شده باید اگر این طرح استانی میبود به ملی تغییر میکرد نه برعکس. اگر هم مشکل نشت گاز قابل برطرف شدن نبود باز چه ربطی داره که بیان این پروژه رو استانی کنن باید کلا کنسل میکردن. بنابراین قضیه بو دار هست و به نظر میاد عده ای نفعشون در این نیست که این پروژه به ثمر برسه. دقیقا مثل جاده پاتاوه به دهدشت که استان رو از بن بست خارج میکرد ولی سالهاست به بهانه های مختلف امروز و فردا میکنن
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات دقیقی هست که راه اندازی این پروژه به راحتی امکانپذیر هست. فقط کمی همت و جسارت مسئولان استان و علی الخصوص نماینده را میطلبد. که متاسفانه نیست و ندارند، فقط حرف
گریز از اصول

گریز از اصول

«انقلابی‌ماندن بهتر از انقلابی‌بودن است»، هشداری جدی از سوی مقام معظم رهبری به تندروهای ...
لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

مدتی پس از آنکه جمعی از زنان سینماگر شروع به شرح روایت‌های خود از آزار و خشونت جنسی در ...
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
1