کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمد دانشی عضو هیات رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد:

نان و حیات عده‌ای در اختلاف افکنی میان نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد است

18 آبان 1400 ساعت 23:24

نماینده مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از دهه شصتی ها که الان 40 ساله هستند در بدنه مدیریتی کی استفاده می شود؟


دیدار شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه (سه شنبه 18 آبان ماه 1400) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار این استان در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. علی اکبری‌تبار دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان، مدیریت جلسه را برعهده داشت.
محمد دانشی عضو هیات رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد، دبیر اجرایی شورا، رئیس شورای وحدت شهرستان بویراحمد و نماینده مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این نشست، گفت: راه دولت شما باید انتخاب یک ترکیب جوان، خلاق، انقلابی باشد، جوانان انقلابی که تمام آبرو و سرمایه خود را هزینه انقلاب می‌کنند نه کسانی که اعتبار و آبروی انقلاب را هزینه خود و اطرافیان خود می‌کنند.
دانشی بیان کرد: فرد انقلابی هر کجا که باشد یک عنصر فعال، مطالبه‌گر، گره گشا و مفید است. آنچه ما به عنوان موتور محرکه حکومت اسلامی یاد می‌شود مدیریت است.
وی گفت: دو نوع مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، مدیریت جهادی و مدیریت پروازی. در این چند سال، در شهرستان‌ها و در استان و حتی در رأس هرم اجرایی استان مدیریت از نوع پروازی داشتیم. مدیریت پروازی یک زمانه است، از ساعت  صبح تا  بعدازظهر کار می‌کنند. ولی مدیریت جهادی دو زمانه است، از 8 صبح تا 2 ظهر کارهای اداری و از 2 ظهر تا 8 صبح در بین مردم هستند.
وی افزود: مدیران پروازی با دردهای مردم آشنا نیستند و باری به هر جهت در محل کار خود حاضر می‌شوند.
دانشی بیان کرد: باید یا مدیریت پروازی را انتخاب کنیم یا مدیریت پرستاری و جهادی. استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان استان که تعامل خوبی با یکدیگر دارند، شما می‌توانید مسئولان کشوری و لشکری را برای خدمت کردن به مردم به استان محروم بکشانید.
وی بیان کرد: نان عده‌ای قلیل و حیات سیاسی و نباتی آنها در اختلاف افکنی میان نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد است. برخی افراد به کری و کوری مزمن دچار هستند، جز خود و منافع خود هیچ چیز دیگر را نمی‌بینند.
دانشی اظهار کرد: شما به عنوان استاندار حق دارید که مجموعه مدیریتی خود را انتخاب کنید و تصمیم گیر اصلی شما هستید.
دانشی افزود: اکثر قریب به اتفاق مردم استان انقلابی‌اند و شما وظیفه دارید از تمام مردم انقلابی استفاده کنید، چه گرمسیری باشند، چه سردسیری. چه علیایی باشد چه سفلایی. طرفدار نماینده باشد، خواه مخالف نماینده.
وی گفت: ولی عده‌ای که عاشق موقعیت و میز مدیریت هستند، اگر پس از مدتی موقعیت خود را در خطر ببینند سنگ‌های بسیاری به سوی شما پرتاب می‌کنند، چون عاشق موقعیت هستند.
دانشی ابراز کرد: خوشبختانه در این دوره ما احساس نزدیکی با مسئولان داریم، در دوره گذشته چون به اتاق استاندار راهی نداشتیم مجبور بودیم فریاد بکشیم. ولی در حال حاضر زمزمه می‌کنیم.
دانشی افزود: اگر مدیر به مردم نزدیک باشد مردم زمزمه می‌کنند. باید بخواهیم و انتقاد کنیم و مطالبه کنیم تا کارها اصلاح شود. فضای مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد کرخت و بی روح شده، چرا که مدیران فعلی امیدی به بقا ندارند. برخی مدیریت‌ها بلاتکلیف مانده است، لذا ضرورت دارد تغییر ترکیب مدیران و انتخاب تیم همراه و هماهنگ با سرعت بیشتر البته با دقت تمام انجام شود، چون بعضی‌ها هم از توبره می‌خورند هم از آخور، هم‌چپ را نگه می‌دارند، هم راست را. با مذهبی‌ها معاشقه و معانقه می‌کنند، و با ضد مذهبی‌ها مکاتبه و مغازله، جناب دکتر لطفاً نباید اینها را نگاه کنی چون سنگفرشی از تزویر می‌بینی.
وی گفت: از دهه شصتی‌ها که الان 40 ساله هستند در بدنه مدیریتی کی استفاده می‌شود؟ بنده معاون نظارت ستاد رسمی آقای رئیسی در استان هستم، جناب آقای استاندار در این چند ماه، گروه‌های سیاسی متنوع و متعددی را دیدید، انتطار بود که ستاد مرکزی دکتر رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در زمان انتخابات بار اصلی و محوریت ستادهای انتخاباتی را برعهده داشتند و آقای بیگلری که در ده، پانزده سال اخیر همیشه در نوک پیکان و خط مقدم دفاع از انقلاب بودند  و در این مدت نجیبانه سکوت کردند رو هم فراموش نفرمایید.
 


کد مطلب: 441089

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441089/نان-حیات-عده-ای-اختلاف-افکنی-میان-نمایندگان-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1