کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی

9 آبان 1400 ساعت 23:23

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم آلوده جرم خیز در این شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم آلوده جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان بهمئی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: مأموران در اجرای این طرح 5 نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر و ۱۵ فقره انواع سرقت و کشف و ضبط کردند.
جمشیدی تصریح کرد در ادامه این طرح ۱۰۲ نفر از متهمین فراری و تحت تعقیب و دخیل در نزاع های فردی و دسته جمعی را دستگیر و سه قبضه اسلحه جنگی ۱۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، ۲۵۰ عدد فشنگ مربوطه و یک دستگاه گنج یاب و ۷۰۰ کیلوگرم هیزم را کشف و ضبط و همچنین تعداد دو دستگاه وسایط نقلیه متخلف و مرتبط با حمل گنج یاب و قاچاق سوخت را نیز توقیف و به پارکینگ منتقل کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


کد مطلب: 440730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440730/اجرای-طرح-ارتقاء-امنیت-اجتماعی-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1