تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۴۰۵۴۳
شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

احمدزاده: اصراری بر تغییر فوری فوتی مدیران نداریم / مدیران کار را رها نکنند / غفلت‌های در رسیدگی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا وجود دارد / نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره دو معاون جدیدش / شوخی احمدزاده با حاجی‌زاده

۹
۱
احمدزاده: اصراری بر تغییر فوری فوتی مدیران نداریم / مدیران کار را رها نکنند / غفلت‌های در رسیدگی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا وجود دارد / نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره دو معاون جدیدش / شوخی احمدزاده با حاجی‌زاده
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییر مدیران امری طبیعی و از آثار مردم‌سالاری دینی است، مدیران کار را رها نکنند و تا لحظه آخر با جدیت و حساسیت بالا به دنبال کارها باشند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 4 آبان ماه 1400) نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان برگزار شد.
در این نشست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آخرین وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های کهگیلویه و چرام وضعیت قرمز دارد و شهرستان گچساران در مرز قرمز شدن است.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد وارد پیک ششم کرونا شده است، خطاب به مدیران دولتی تاکید کرد: همه دستگاه‌های دولتی برای مبارزه با کرونا پای کار باشند و برای حفظ سلامت کارکنان پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار بگیرد.
وی در ادامه افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد 217 پروژه با اعتبار 20 هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده است. همه مدیران کل تلاش برای اجرای کردن مصوبات را داشته باشند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تغییر مدیران اشاره کرد و گفت: تغییر مدیریت‌ها طبیعی است و از آثار دموکراسی و مردم سالاری دینی همین تغییرات است و گاهی حرف‌هایی را از گوشه و کنار در نقد و علیه مدیران مطرح می‌شود به این حرف‌ها توجه نشود و مدیران پای کار باشند.
 احمدزاده در ادامه گفت: انتخاب مدیران ویژگی‌های دارد و معمولاً از بین نیروهای زیادی یک نفر به عنوان مدیر انتخاب می‌شود. این ویژگی‌ها می‌طلبد تا لحظه آخر پای کار و جدی باشید.
احمدزاده در ادامه گفت: اصرار به تغییرات فوری فوتی نداریم و مدیران پای کار باشند. رفتار آقای صمیمی دوست در پذیرش تغییر بزرگ منشی بوده و شخصیت مدیران ایجاب می‌کند که تا لحظه آخر پای کار باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از تلاش‌های احد جمالی معاون سابق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سید حشمت الله صمیمی دوست معاون سابق اقتصادی استانداری قدردانی کرد و گفت: آقای عسکری از چهره‌های شناخته شده اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد و صحبت‌های او جلوی رئیس جمهور در نشست با نخبگان مورد پسند آقای رئیسی رئیس جمهور بود و رئیس جمهور از وی خواست که طرح‌های او را به دفترش ارسال کند.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که از نیروهای فرهیخته درون استان برای مسئولیت‌ها استفاده کنیم، افزود: آقای هاشمی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب کردیم، آدم حزب اللهی و خوبی است. فرماندار نورآباد ممسنی و پاسارگارد استان فارس بوده و تجارب خوبی دارند.

احمدزاده گفت: به دنبال هستیم که حواشی را در استان جمع کنیم و توسعه استان مدنظر قرار بگیرد.
 وی در ادامه گفت: گاهی در آخرین روستاها حرف‌های را بر علیه مدیران و نیروهای انسانی ما می‌زدند که این تخریب نیروها به صلاح توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده‌های معظم شهدا و خودسوزی فرزند شهید پرداخت و گفت: روزانه شکایات متعددی به صورت پیامکی از جامعه ایثارگری به دست من می‌رسد و حرف‌های را می‌زنند که آدم دلش می‌لرزد.
وی گفت: دستگاه‌های دولتی نسبت به رفع مشکلات جامعه ایثارگری حساسیت به خرج نمی‌دهند که از مدیران می‌خواهم با جدیت مسائل مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را دنبال کند.
احمدزاده در ادامه بیان کرد: دستگاه‌های دولتی و بنیاد شهید در رسیدگی به جامعه ایثارگری و شهدا ضعف دارند. در مراجعه خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارکران همه حساس باشند. اگر ماها اینجا هستیم به صدقه سر خانواده‌های شهدا است.
وی گفت: قانون در جذب سهمیه‌ای را برای ایثارگران درنظر گرفته که در واقع کف استخدام‌ها را مدنظر قرار داده و مدیران می‌توانند بالاتر از همین عمل کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برکناری مشاور امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید استان گریزی زد و گفت: بنیاد شهید متولی امور ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا است.
احمدزاده در ادامه بیان کرد: مشاور امور ایثارگران استانداری در موضوع فرزند شهیدی که خودسوزی کرده، غفلت انجام گرفته و این به منزله این نیست که در گذشته وظایفش را به خوبی انجام نداده است. باید وقتی حرف این فرزند شهید را می‌دید، او را همراهی می‌کرد تا مشکلش مرتفع می‌شد.

وی افزود: روزانه پیام‌های را دریافت می‌کنم که دلم می‌لرزد.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مدیران و مردم خواست تا بیماری کرونا را جدی بگیرند و رعایت پروتکل های بهداشتی را مدنظر قرار دهند چرا که کرونا وجه خطرناک تری به خود گرفته است.
احمدزاده این نکته را هم گفت که از آقای زارع پور تشکر می کنم که مدارس شهرستان کهگیلویه را به دلیل وضعیت قرمز شدن کرونا تعطیل کرد.
به گزارش کبنا، در این نشست، کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که مدیریت جلسه را برعهده داشت، وقتی معاونین جدید را معرفی کرد، با لحن شوخی گفت: نوبت من هم می‌رسد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نیز با لحن شوخی گفت؛ آسیاب نوبت به نوبت. در پایان احمدزاده گفت: با آقای حاجی‌زاده شوخی کردیم، فعلاً در حوزه عمرانی قصد تغییر نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر احمدزاده بعضی مدیرانی نیروهای شرکتی جهت حفظ صندلی قدرت و مدیریت استخدام کرده اند لطفا در سریعترین زمان ممکن بررسی و ترتیب اثر داده شود ....
معلم
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه استاندار محترم . اکثر مدارس شهرستان کهگیلویه از اول مهر تا حالا روز پنجم آبان به صورت حضوری فعال هستند و خبری از تعطیلی یا خبر و بخشنامه ای مبنی بر تعطیلی به صورت رسمی از سوی اداره کل یا اداره شهرستان نیست هیچگونه شفاف سازی در مورد بازگشایی مدارس .یا تعطیلی انجام نمی گیرد.تمام دستورات برای فرار از مسولیت عواقب بازگشایی به صورت شفاهی به مدیران مدارس ابلاغ می گردد
آقای استاندارانتخاب رئیسی بخاطرتغییرمدیران درتمام سطوح می باشددلیل نداردشما بگیداصراری برتغییرمدیران ندارم//همین مدیران درتمام سطوح چه استانی وچه کشوری بودندکه این همه مشکل رابرای مردم بوجود آوردند//البته به قیافت میادکه هم ناتوان هستی
شبدر
Iran, Islamic Republic of
در بین مدیران الحق والانصاف شخصیت‌هایی هستند که چون در این سمت و با وجود تحریمات ظالمانه توانستند دستگاه اجرایی را بچرخانند بالاخص دستگاههای تخصصی مثل دارایی،صنعت معدن،کار،که باید بمونند چرا که تا یکی بیاد آشنا بشه و بخواد شروع کنه دوران مدیریتی اش تمام شده و عملا آب در هاون کوبیدن است.
دارایی
Iran, Islamic Republic of
کرو مدیر دارایی چکار کرده که ایقد ازش میگی
غض
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل دارایی با جدیت به کار خودش برای حفظ صندلی ادامه می ده/ ،ایشان از نخبه های استان در حوزه اقتصادی هستن و دولت انقلابی نباید به این راحتی چنین نخبه ای را از دست دهند واقعا ایشان اقتصاد استان را متحول کردند و می طلبد در سطح ملی از ایشان استفاده شود
دوست غضو
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت این مرد کمک کن
غضو
Iran, Islamic Republic of
بله آسیاب نوبت به نوبت ، نوبت دارایی هم می رسه مدیران باید یواش یواش گرم کنن..
مهدی زارع بهرام آبادی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شما جناب دکتر احمد زاده
باعرض سلام خدمت شما اینجانب فرزند جانباز۲۵درصد هستم و از سال ۹۵ به استخدام شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان مشغول بکار شدم تا در سال ۱۳۹۹ متاسفانه بر اثر بیماری کرونا بیکار شدم و بنده را اخراج کردن گقتن بجای شما نیرو گرفتیم تا دوباره در سال ۱۴۰۰ مشغول بکار شدم.بنده تبدیل وضعیت نشدم و گفتن شما در این مدتی که بیکار بوديد از بیمه بیکاری استفاده کردید و شامل حال شما نمیشه.دوباره برج ۱ و ۲سال ۱۴۰۱ منو بیکار کردن دوماه بیکار شدم ولی الان مشغولم.رفتم منابع انسانی برای تبدیل وضعیت بودجه ۱۴۰۱ دوباره به بنده می‌فرمایند چون این دوماه بیکار بودی و برای شما بیمه رد نشده شما مشمول تبدیل وضعیت نمیشید.خیلی دارن اذیت میکنن پدرمان درآوردن خداوکیلی کم مونده دیوونه بشم اگه میشه یه راهی جلوم بزارین
اصلاح ضربتی قانون انتخابات

اصلاح ضربتی قانون انتخابات

«اصلاح قانون انتخابات» موضوعی که بسیاری از صاحب‌نظران و سیاسیون در انتظار تحقق آن هستند....
بحران‌های نوظهور در هزارتوی اردوگاه «اصولگرايان»

بحران‌های نوظهور در هزارتوی اردوگاه «اصولگرايان»

اصول‌گرايي و اصلاح‌طلبي، در غياب احزاب مدرن و داراي کار ويژه‌هاي مرسوم در قاموس علم سياست،...
سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

توزیع قطره چکانی لوازم خانگی، نبود کالای باکیفیت مناسب، گرانی و نبود تنوع در بازار لوازم ...
1