تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۵۳۲
یادداشت ارسالی؛

هیئتهای ورزشی ارث هیچ احد و ناسی نیست

۱۰
۳
هیئتهای ورزشی ارث هیچ احد و ناسی نیست
کبنا ؛یادداشت ارسالی: در پاسخ به مطالب منتشر شده در سایت‌های خبری استان ضمن رعایت ادب و احترام برای عزیزانی که در جهت رشد و اعتلای ورزش استان و شایسته سالاری و زدودن زنگار انتصابات طایفه‌ای و سفارشی قلم زده و بی‌شک نشر این مطالب به عقیده حقیر اگر برای خدمت به مردم و گامی به سمت توسعه عدالت باشد بس قابل احترام و درخور تقدیر هستند.
در مطالب انتقادی نسبت به سرپرست هیأت والیبال استان و انگ انتصاب طایفه‌ای ذکر چند نکته را لازم دانستم.
ابتدا اینکه امیرحسین خسروانی سرپرست هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست فعلی ورزش و جوانان استان آقای بهروز جهانبخش هیچ نسبت سببی و نسبی و ایلی و طایفه ای ندارند، ثانیا انتصاب سرپرست هیئت والیبال استان به دوره مدیریت سید محمدتقی علوی مدیریت سابق این سازمان بر می‌گردد.
در ادامه شایان ذکر است که آقای خسروانی رزمه درخشانی از جمله هفت سال رئیس هیئت ورزشهای روستایی و عشایری شهرستان دنا، مسئول برگزاری والیبال جام خوشه چین را در کارنامه دارند.
و چهار سال به عنوان برترین رئیس هیئت شناخته شدند و بخاطر همین کارنامه درخشان با پیشنهاد جناب علوی مدیرکل وقت اداره ورزش سرپرست هیئت والیبال شدند.
علاوه بر مطالب فوق الذکر در رابطه با انتخاب روسای هیات لازم به ذکر است که رئیس هیئت بصورت مجمعی طی انتخابات برگزار می‌شود که مطابق قوانین شرایطی برای این انتخابات در نظر گرفته شده و انتخاب آقای خسروانی موید دارا بودن این شرایط است و حق طبیعی وی است که در این مجمع شرکت کنند.
رئیس فدراسیون، مدیرکل، روسای هیئت شهرستانی، نماینده ورزشکاران، نماینده داوران، نماینده باشگاه‌ها، نماینده مربیان در این مجمع مشخص خواهند کرد که چه کسی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شود.
در جواب مطلب مطرح شده مبنی‌بر کنار گذاشتن دبیر هیئت خاطرنشان می‌شود که هر مدیری حق دارند زیر مجموعه خود را تغییر دهند و هئیت هم موروثی نخواهد بود و تغییر دبیر هیئت نیز از اختیارات رئیس هیئت می‌باشد و فرد جایگزین با استعلام و تایید حراست گمارده شده‌است.
در بخشی از مطلب آمده است که آقای خسروانی نسبت به آقای انصاری فحاشی نموده، در صورتی که ماجرا برعکس بوده و یکی از دلایل برکناری آقای انصاری به عنوان دبیر هیئت همین فحاشی و هتک حرمت‌ها بوده‌ است.
در پایان یادآور می‌شود که رئیس هیئت ارث پدری احد و ناسی نیست و تغییر در اعضای هیئت و روسا و دبیر مطابق گذشته رویه‌ای معمول بوده و بی‌شک هجمه وارد کردن آنهم به صورت هماهنگ از طرف چند رسانه نه تنها از سر دلسوزی نیست بلکه بازی کردن نقش دایه مهربان‌تر از مادر است.
آقای خسروانی یکی از جوانان شناخته شده و اهل ورزش و هنر این استان بوده و تخریب به بهانه دفاع از حقوق و مبارزه با فساد اگر از سر تعهد و دلسوزی باشد، میدان برای این مهم در موارد و مصادیق دیگر بازتر و مهیاتر است.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهادران
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت جریان بی سر صاحبی/ .ای خدا های های های شکرت بو
طاعت
Iran, Islamic Republic of
عرضی ندارم ‌.فقط پشیمانم که رای دادم به روشنفکر .
ندای خدمت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مهدی روشنفکر
بســــــــــــــــــــــــــوزیت
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لوداب سرورار
Iran, Islamic Republic of
بخدا کارهای روشنفکر بر عکسه اقایان را گذاشته سر کار یکی یه هییت هم داده دستشون .این یعنی تبعض بی عدالتی .اقای روشنفکر این اقایون که شما دارید حمایت میکنید چهارتا رای ندارن..
سر
Iran, Islamic Republic of
اخ تاقیومت بنگرو .جریان ندای وحدت .هرکی سی خو پ کو نیروهای دینی فرهنگی را ،که بخوا دور بعد من تربه وش نیکنی ملا
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
ری همت سه ویبو
فضلی
Iran, Islamic Republic of
.دیگه خوب نیستید .
زابلی
Romania
استاد خسروانی یک انسان پاکدست ودارای خدمات بسیار زیاد در حیطه ورزش به شهرستان دنا بود
من بعنوان یک سی سیختی زمانی که ایشان رئیس هیئت همگانی شهرستان دنا بود واقعا راضی بودم
خرد
Iran, Islamic Republic of
از هر نظر که نگاه کنیم امیرحسین خسروانی جزو شایستگان جریان ندای وحدت بوده و خواهد بود ، جوانی برومند ، فهیم ، سخنور ، هنرمند و با انگیزه و خوشنام و پرتلاش.
استحقاق ایشان فراتر از سرپرستی هیئت والیبال استان خواهد بود.
بسطامپور
Iran, Islamic Republic of
از به کار گیری اتوبوسی حضرات قبلی در اداره برق و بیمارستان جلیل و بقیه ادارات و شهرداری زورتون نیومد از انتخاب یک جوان در یک پست ورزشی دارید میترکید
جریان ندای وحدت .........جریانی مردم سالار و عدالت محور است
گذشت زمان بر همه ثابت خواهد کرد
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1