کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

تلاش موحد برای تکمیل سالن پلاتو در دهدشت نتیجه داد

4 آبان 1400 ساعت 0:08

عصر امروز (۳ آبان ۱۴۰۰)نماینده شهرستان های کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در بازدید ازآثار هنرمندان از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن پلاتوی دهدشت خبر داد.


عصر امروز (۳ آبان ۱۴۰۰)نماینده شهرستان های کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در بازدید ازآثار هنرمندان از  اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن پلاتوی دهدشت خبر داد.
به گزارش کبنا از دهدشت،شهرستان کهگیلویه در حوزه هنر نمایش و تئاتر قابلیت‌های فراوانی دارد و تاکنون با کسب افتخار توسط هنرمندان این عرصه در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی این مهم برای مسئولان فرهنگ و هنری استان به اثبات رسیده است.
با این حال همواره هنرمندان عرصه نمایش از برخی کمبودها و کاستی‌ها گلایه داشتند و سالن پلاتو برای اجرای نمایش از دغدغه های همیشگی آنها یود.
در جلسه ای که عصر امروز با حضور نماینده کهگیلویه،چرام،بهمئی و لنده برگزار شد،سید محمد موحد جهت رفع این مشکل اساسی دست به کار شدند و اضافه بر پنج میلیارد ریال اعتباری که از حوزه اختیارات نماینده می باشد بلافاصله با معاون وزیر کشور (جمالی) تماس گرفته اند و از ایشان قول پنج میلیارد ریال دیگر را جهت این مشکل اساسی و خواسته گروه های نمایشی گرفته اند که با موافقت  جناب آقای جمالی جمعا ده میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شد.


کد مطلب: 440529

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440529/تلاش-موحد-تکمیل-سالن-پلاتو-دهدشت-نتیجه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1