تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۴۰۳۹۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت؛

معوقات آبداران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود

۲
۱
معوقات آبداران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود
کبنا ؛در حالی که پیش از این، آبداران نسبت به پیمانکار اداره آب و فاضلاب گلایه داشته و خواستار تغییر وضعیت خود و رفتن زیر نظر مستقیم اداره آبفا شده بودند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه «هرگونه تبدیل وضعیت کاری آبداران خارج از اختیارات شرکت آبفا استان بوده و از منظر مسئولان امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و وزارت نیرو منوط به آزمون استخدامی و یا تعیین تکلیف بر اساس قانون و مقررات می باشد» گفت معوقات آبداران به زودی پرداخت خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جمعه (30 مهرماه 1400) مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی های لازم و تمهیدات و تدابیر مقتضی در راستای  پرداخت معوقات آبداران این استان اتخاذ شده و بزودی مشکلات آنان برطرف خواهد شد.
به گزارش ایرنا، اسفندیار برخه روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها ، اظهار داشت: طی جلساتی که با معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار گردید بررسی های لازم و تمهیدات و تدابیر مقتضی در راستای  پرداخت معوقات آبداران استان اتخاذ شده است.
وی افزود: تلاش مسئولان اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور نویدبخش گره گشایی از این مشکلات می باشد که چندین شرکت آبفا در سراسر کشور با آن مواجهند.
مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آبداران نیروهای پیمانکار هستند، تصریح کرد: به دلایل اخلاقی، انسانی و اداری که متعهد به آن هستیم، مشکلات مالی آبداران را در جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان بصورت چهره به چهره با وزیر نیرو و بعنوان یکی از مطالبات مهم شرکت آب و فاضلاب استان از مهندس محرابیان در پنجمین سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان مطرح و بصورت مکتوب نیز تقدیم وی شد.
برخه تاکید کرد: خوشبختانه توجه ویژه و دستورات ایشان تاکنون موجبات تشکیل چندین جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولان امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و اعلام میزان بدهی آبفا به شرکت های طرف قرارداد با  آبداران شده و امیدواریم با تأکید و توجه بیش از پیش مقام عالی وزارت به این موضوع، بزودی موجبات مرتفع شدن این مشکل شود.
برخه ادامه داد: آبداران نیروهای تحت مدیریت شرکت های پیمانکاری هستند و به صورت ساعتی وظایف مرتبط با آبرسانی روستایی را انجام می دهند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: قرارداد شرکت آبفا با شرکت پیمانکاری تحت عنوان قرارداد بهره برداری منعقد شده و حقوقی که به آبداران پرداخت می شود بر اساس ساعات کاری است که در قرارداد شرکت پیمانکاری بنابر شرایط و مقتضیات کاری با آبداران مشخص شده است.
برخه بیان کرد: هرگونه تبدیل وضعیت کاری آبداران خارج از اختیارات شرکت آبفا استان بوده و از منظر مسئولان امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و وزارت نیرو منوط به آزمون استخدامی و یا تعیین تکلیف بر اساس قانون و مقررات می باشد.
وی ادامه داد: در این میان شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد هرگونه تصمیم قانونی که از طرف مسئولان کشوری اتخاذ و اعلام گردد بدون از هرگونه قید و شرطی اجرا خواهند نمود، ضمن آنکه شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه اختیاری در خصوص تغییر شرایط و تبدیل وضعیت آبداران را نداشته و تاکنون پیرامون تبدیل وضعیت آبداران در سراسر کشور هیچ گونه اقدامی در هیچ استانی نیز انجام نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابدار
Iran, Islamic Republic of
به خدا باز هم وعده سر خر منه تا مطالبات کارگران شهزداری دهدشت را که به بار آوردی دادی اینارو هم میدی
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1