کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دقایقی پیش؛

فوت فرزند شهید کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر خودسوزی

29 مهر 1400 ساعت 12:31

دقایقی پیش فرزند شهید کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر حادثه تلخ خودسوزی مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، دار فانی را وداع گفت.


دقایقی پیش فرزند شهید کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر حادثه تلخ خودسوزی مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، دار فانی را وداع گفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید برازیده که 2 روز پیش به دلیل خودسوزی جلوی این اداره کل در شهر یاسوج به بیمارستان منتقل شده بود خبر داد.
گفتنی است، صبح روز سه شنبه 27 مهر ماه 1400 فرزند شهید برازیده جلوی اداره‌کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. او درخواست اشتغال داشته و خواهان بکارگیری در یکی از ادارات استان بود که بارها برای این موضوع درخواست داده بود. یکی از مسئولان بنیاد شهید می‌گفت بر اساس قانون ادارات دولتی با سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران را در جذب نیروها لحاظ کنند که ادارات این موضوع را در نظر نمی‌گیرند و از 17 دستگاه دولتی در این رابطه شکایت شده است.

بیشتر بخوانید

خودسوزی فرزند شهید جلوی اداره‌کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد + دستور استاندار / مدیرکل بنیاد شهید بجای دفاع از حقوق ایثارگران به دنبال برخورد با فرزندان شاهد است / کنایه سنگین یوسف مرادی به مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ببخشید مزاحم رایزنی‌های شما در تهران شدم، سلام برسانید
 
به گفته مسئولان، متوفی در روز سه شنبه مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است. همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.
نیم ساعت بعد بر می‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند. پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دادند، پس از دو روز، این فرزند شهید، در بیمارستان شهید جان سپرد.
 


کد مطلب: 440366

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440366/فوت-فرزند-شهید-کهگیلویه-بویراحمدی-اثر-خودسوزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1