کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

جان باختن یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

28 مهر 1400 ساعت 17:34

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جان باختن یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جان باختن یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (28 مهرماه 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه یک بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۷۲ نفر افزایش یافت.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۱۴۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۹ نفر مبتلای قطعی و ۱۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۵ هزار و ۵۵۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۴۸۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد بوده است.
یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.
وی گفت: کسانیکه تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.


کد مطلب: 440341

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440341/جان-باختن-یک-بیمار-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1