تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۴۰۳۳۵

مهدی طارمی بدون خانم ایکس!

۰
مهدی طارمی بدون خانم ایکس!
کبنا ؛ مهدی طارمی به تازگی بار دیگر اسم فوتبال ایران را مطرح کرده است. مهاجم بوشهری باشگاه پورتو پس از آنکه موفق شد دروازه لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را باز کند، شب گذشته روی تک گلی که تیمش به میلان در همین رقابت‌ها زد تاثیرگذار نشان داد.
به گزارش کبنا و به نقل از فرارو، او با زیرکی بحث برانگیزی که بسیاری خطای فاحش می‌خوانند، توپ را از کنترل بازیکن میلان درآورد تا با سپردن آن به همتیمی اش، تک گل پورتو در این جدال حساس به دست بیاید. خطای مهدی طارمی روی این صحنه واضح به نظر می‌رسید، ولی نباید از یاد برد که گل درست او در هفته نخست همین رقابت‌ها برابر اتلتیکو مادرید به غلط از سوی داور مسابقه رد شد. درست یا نادرست، این به آن یکی دَر!
حالا به واسطه حضور و نقش پررنگ مهدی طارمی در فوتبال اروپا، نام او بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. از آقای گلی اش در ریوآوه گرفته تا ترانسفر پرسروصدایش به پورتو و کسب عنوان آقای پاس گلی. حتی او با اخراج و اشک ریختن برابر یوونتوس هم نام فوتبال ایران را زنده کرد و بعد هم با گلی به یادماندنی و ضربه قیچی برگردان، دروازه مندی، دروازه بان مطرح چلسی را گشود تا گلش به عنوان برترین گل این تورنمنت معرفی شود. البته که این تمام ماجرا نبود و او همین چند وقت پیش از فاصله‌ای ۴۰ متری گل به یادماندنی دیگری زد. درخشش مهدی فقط مربوط به فوتبال اروپا و باشگاه پورتو نیست، چون او بدون ذره‌ای تردید، یکی از مهره‌های غیرقابل انکار تیم ملی فوتبال ایران است و نقشی کلیدی در رساندن ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایفا خواهد کرد.
همه این‌ها عنوان شد و بخش زیادی از مهارت‌های فوتبال مهدی طارمی هم عنوان نشد، تا از یاد برده نشود که مهدی طارمی را بدون ماجراهایش با «خانم ایکس» هم می‌شود به خاطر سپرد و به نسل جدید معرفی کرد. البته که زندگی شخصی هر فردی مربوط به خودش است و مسئولیت تصمیم گیری‌ها پای خودش؛ ولی خوب یا بد، اخبار سلبریتی‌ها (اینجا مشخصا مهدی طارمی) بیشتر زیر ذره بین می‌رود و ذائقه مخاطب هم چندصباحی است که با اخبار حاشیه‌ای خوش‌تر است. طبیعی است تا وقتی میل مخاطب به حاشیه می‌رود و متن قربانی می‌شود، انتقال درست و کامل مفاهیم، آنطور که باید و شاید صورت نمی‌گیرد، ولی مهدی طارمی از ماجرای «خیریت» تا حواشی ارتباط با «خانم بازیگر»، مثل هر جوان دیگری تجربه کسب کرد و در ساختن کاراکتری قوی‌تر از آن بهره برد. مهدی طارمی بدون خانم ایکس، الگویی کامل است که می‌شود برای فوتبالی‌های نسل جدید، قصه اش را روایت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1