کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشکل‌های اجتماعی و دانشجویی در بیانیه‌ای مطرح کردند

آقای استاندار هیچ استانداری با معامله با نمایندگان موفق نبوده است / جوانگرایی را در رأس سیاست‌ها قرار دهید

25 مهر 1400 ساعت 19:41

جمعی از تشکل‌های اجتماعی، فرهنگی و دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای از سید علی احمدزاده استاندار این استان خواستند که رویکرد قطعی و ضروری تحول در استان، یعنی جوانگرایی، که شرط لازم برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد را در رأس سیاست‌ها قرار دهید.


جمعی از تشکل‌های اجتماعی، فرهنگی و دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای از سید علی احمدزاده استاندار این استان خواستند که رویکرد قطعی و ضروری تحول در استان، یعنی جوانگرایی، که شرط لازم برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد را در رأس سیاست‌ها قرار دهید.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است؛
استاندار محترم و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر احمدزاده
 سلام علیکم
ضمن عرض ادب و آرزوی توفیق برای حضرتعالی در کسوت مسئولیت خطیر و حیاتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد
 ما جمعی از برادران و خواهران جوان و تشکل‌های دانشجویی و مجموعه‌های مردمی و انقلابی استان، باور داریم که علی‌رغم خدمات انجام شده و حمایت‌های کم‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کهگیلویه و بویراحمد، ولیکن به‌دلیل عمق محرومیت و ناعادلانگی در توزیع امکانات و خلأ وجود مدیریت‌های تحول‌خواه و جهادی در رأس مناصب کلیدی استان،
همچنان عقب‌ماندگی و محرومیت با نام این استان گره خورده است و آن را یدک می‌کشد.
 پرواضح است که با انتصاب عناصری با قابلیت‌های معمول و فاقد قدرت و جسارت اخذ تصمیمات تحولی و رو به جلو، تغییری در وضع موجود ایجاد نمی‌شود.
ما از حضرتعالی که مشهور و ملتزم به اطاعت از رهبری حکیم انقلاب هستید و خالصانه برای تحقق دغدغه‌های رئیس جمهور و دولت انقلابی سعی وافر دارید، استدعا داریم رویکرد قطعی و ضروری تحول در استان، یعنی جوانگرایی، که شرط لازم برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد را در رأس سیاست‌ها قرار دهید.
بر همین اساس ما معتقدیم برای تحقق این هدف، خصوصاً برای حکمرانی در حوزه‌های مختلف مدیریتی و خصوصاً حوزه سیاسی امنیتی که مستقیماً با جریانات و اضلاع قدرت و لابی‌های جناح‌ها درگیر هست، الزاماً کارنامه افراد در ۸ سال گذشته را به دقت مورد توجه قرار دهید و از کسانیکه در مقابل رانت‌ها و فسادها و حقوق ضایع شده کارگران و آحاد مردم بی‌تفاوت بوده‌اند و حتی زحمت یک موضع و نقد نسبت به سیاست‌های غلط گذشته در استان و کشور را نداشتند و محافظه‌کارانه و ساکت نه تنها تماشاگر بوده‌اند بلکه جوانان انقلابی قیام‌کرده را مورد هجمه و سرزنش قرار می‌دادند، نباید با پوست‌اندازی یک‌شبه و لابی و بهانه‌های منطقه‌ای و سرحد و گرمسیری دوباره، در جایگاه‌های حساس سیاسی و امنیتی قرار بگیرند. ما معتقدیم که لایه‌های اول حکمرانی استان به خصوص در سطح معاونین استاندار باید از سرمایه‌های انسانی همین استان و از دردکشیده‌ها و رنج‌دیدگان انقلابی همین آب و خاک با سابقه موفق اجرایی، پاکدست، فسادستیز، عدالت‌خواه و اشرافیت‌ستیز، و تحول‌خواه و ایده‌پرداز استفاده شود.
با توجه به نوعی تشتت در بین جریانات اصیل انقلابی در استان لیکن اجماع بخش مهمی از جریان‌ها و تشکل‌های جوان انقلابی و نخبگان اثرگذار سیاسی و طیف‌های دانشجویی کنشگر و فعال در همراهی و حمایت از از چنین رویکردی وجود دارد.
 از آنجا که طبق شنیده‌ها، خبرهای خوبی از به‌کارگیری جوانان و جریان فعال انقلابی دانشجویی در مجموعه مهم استانداری به گوش نمی‌رسد و معاونت‌های استانداری سهامی نمایندگان شده و نمایندگان هم دقیقاً براساس منافع جناحی و منطقه‌ای تقسیم غنائم کرده‌اند، این حرف فرزندان جوان خود را بشنوید و ان شاء الله تأمل نمایید و به شما قول می‌دهیم تاکنون هیچ استانداری از معامله با نمایندگان موفق نبوده و نمایندگان محترم هم توجه داشته باشند که تقسیم معاونت‌ها و مدیریت براساس منافع جناحی، منطقه‌ای و ... هیج کمکی به موفقیت شما در دور آینده نخواهد کرد. این جوانان فعال و تشکل‌های انقلابی هستند که می‌توانند پیشران حرکت استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت موجود باشند. ما هیچ پستی و جایگاهی را نمی‌خواهیم، اما نادیده‌گرفتن این پتانسیل عظیم و تقسیم پست‌ها در تهران عواقب خوبی نخواهد داشت.
از درگاه پروردگار متعال برای حضرتعالی آرزوی توفیق روزافزون در خدمتگزاری به استان را خواستاریم.
 و من الله توفیق

مجمع ادوار بسیج دانشجویی استان کهگیلیویه و بویراحمد
 جریان عدالت‌خواه استان کهگیلویه و بویراحمد
 انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
 قرارگاه مبارزه با مفاسد استان کهگیلویه و بویراحمد
 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
 تشکل جوانان عصرجدید انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد
 کانون نیروهای جوان مؤمن انقلابی (نجما) استان کهگیلویه و بویراحمد
 تشکل راه امام و شهداء استان کهگیلویه و بویراحمد
 تشکل جوانان نام آور پدخندق استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 440245

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440245/آقای-استاندار-هیچ-استانداری-معامله-نمایندگان-موفق-نبوده-جوانگرایی-رأس-سیاست-ها-قرار-دهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1