کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دادگستری شهرستان لنده مطرح کرد.

عامل اصلی طلاق از نظر رئیس دادگستری لنده

22 مهر 1400 ساعت 14:38

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: طلاق عاطفی یکی از عوامل موثر در طلاق در جامعه است که عدم توجه به عواطف و احساسات افراد باعث این چالش بزرگ در زندگی می باشد.


رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: طلاق عاطفی یکی از عوامل موثر در طلاق در جامعه است که عدم توجه به عواطف و احساسات افراد باعث این چالش بزرگ در زندگی می باشد.
به گزارش کبنا؛ ایرج علیبازی با اشاره ضروت آگاهی بخشی خانواده‌ها در خصوص فرآیند امر ادواج و پیشگیری از طلاق‌های عاطفی در جامعه گفت: از عوامل مهم طلاق و اختلافات زوجین ریشه در عوامل مختلفی دارد که هرکدام در نوع خود قابل نقد وبررسی است.
وی افزود: تفاوت زیست بوم فرهنگی در یک شهرستان با سایر شهرستان‌ها کاملاً متفاوت است که مشکلات فرهنگی، معیشتی و اعتیاد و بیکاری از دلایل عمده طلاق در بین زوجین است.
رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: گرایش به تجمل گرایی و چشم و هم چشمی‌هایی است که زن وشوهر در بدو زندگی‌های را با چالش مواجه می‌کند و ترک فعل برخی از عادات غلط در دوران ازدواج، افزایش سطح توقعات و سیری ناپذیری، رعایت ترتیب در ازدواج‌ها از مشکلات عمده آن است.
وی در ادامه گفت: طلاق عاطفی یکی از عوامل مؤثر در طلاق در جامعه است که عدم توجه به عواطف و احساسات افراد باعث این چالش بزرگ در زندگی می‌باشد.
علی بازی گفت: بحث ازدواج‌های اجباری و فامیلی یکی از چالش‌های مهم فراروی خانواده‌ها است که این چالش باعث افزایش بی اعتمادی عمومی خواهد شد و افزایش سن ازدواج یکی دیگر از چالش‌های اساسی است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بی توجهی به مطالبات اعضای خانواده به خصوص همسر و فرزندان و انتخاب همسر از چالش‌های است که خانواده‌های با آن مواجه هستند.
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: یکی از چالش‌های موجود عدم استفاده بهینه از فضای مجازی است که به خودی خود یک چالش در روابط زوجین و اعضای خانواده‌ها است.
وی گفت: نبود مراکز مشاوره متخصص در سطح شهرستان و حتی روانشناس حاذق در شهرستان لنده از مشکلات اساسی در راهنمایی و مشاوره خانواده‌ها است.
علی بازی گفت: آسیب‌های عدم ازدواج در جامعه باعث تأخیر در ازدواج و تأخیر در سن ازدواج و پیدایش مشکلات بعد از آن در جامعه و ازدواج‌های سفید و یا خیانت‌های زوجین را به همراه خواهد داشت.
 


کد مطلب: 440151

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440151/عامل-اصلی-طلاق-نظر-رئیس-دادگستری-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1