تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۴۰۱۵۱
رئیس دادگستری شهرستان لنده مطرح کرد.

عامل اصلی طلاق از نظر رئیس دادگستری لنده

۰
عامل اصلی طلاق از نظر رئیس دادگستری لنده
کبنا ؛رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: طلاق عاطفی یکی از عوامل موثر در طلاق در جامعه است که عدم توجه به عواطف و احساسات افراد باعث این چالش بزرگ در زندگی می باشد.
به گزارش کبنا؛ ایرج علیبازی با اشاره ضروت آگاهی بخشی خانواده‌ها در خصوص فرآیند امر ادواج و پیشگیری از طلاق‌های عاطفی در جامعه گفت: از عوامل مهم طلاق و اختلافات زوجین ریشه در عوامل مختلفی دارد که هرکدام در نوع خود قابل نقد وبررسی است.
وی افزود: تفاوت زیست بوم فرهنگی در یک شهرستان با سایر شهرستان‌ها کاملاً متفاوت است که مشکلات فرهنگی، معیشتی و اعتیاد و بیکاری از دلایل عمده طلاق در بین زوجین است.
رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: گرایش به تجمل گرایی و چشم و هم چشمی‌هایی است که زن وشوهر در بدو زندگی‌های را با چالش مواجه می‌کند و ترک فعل برخی از عادات غلط در دوران ازدواج، افزایش سطح توقعات و سیری ناپذیری، رعایت ترتیب در ازدواج‌ها از مشکلات عمده آن است.
وی در ادامه گفت: طلاق عاطفی یکی از عوامل مؤثر در طلاق در جامعه است که عدم توجه به عواطف و احساسات افراد باعث این چالش بزرگ در زندگی می‌باشد.
علی بازی گفت: بحث ازدواج‌های اجباری و فامیلی یکی از چالش‌های مهم فراروی خانواده‌ها است که این چالش باعث افزایش بی اعتمادی عمومی خواهد شد و افزایش سن ازدواج یکی دیگر از چالش‌های اساسی است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بی توجهی به مطالبات اعضای خانواده به خصوص همسر و فرزندان و انتخاب همسر از چالش‌های است که خانواده‌های با آن مواجه هستند.
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: یکی از چالش‌های موجود عدم استفاده بهینه از فضای مجازی است که به خودی خود یک چالش در روابط زوجین و اعضای خانواده‌ها است.
وی گفت: نبود مراکز مشاوره متخصص در سطح شهرستان و حتی روانشناس حاذق در شهرستان لنده از مشکلات اساسی در راهنمایی و مشاوره خانواده‌ها است.
علی بازی گفت: آسیب‌های عدم ازدواج در جامعه باعث تأخیر در ازدواج و تأخیر در سن ازدواج و پیدایش مشکلات بعد از آن در جامعه و ازدواج‌های سفید و یا خیانت‌های زوجین را به همراه خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1