کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهمین مراسم شورای شهر یاسوج بی‌نتیجه ماند

تجربه‌ی تلخ شورای شهر پنجم در حال تکرار است / دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

22 مهر 1400 ساعت 10:02

دهمین جلسه شورای شهر یاسوج که قرار بود در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شود، به دلیل عدم حضور برخی از اعضا لغو شد.


دهمین جلسه شورای شهر یاسوج که قرار بود در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شود، به دلیل عدم حضور برخی از اعضا لغو شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز پنجشنبه (22 مهرماه 1400) مجید احمدی فرماندار بویراحمد در این باره بیان کرد: قرار بود که امروز جلسه تحلیف شورای شهر یاسوج با حضور هفت نفر برگزار شود، اطلاع‌رسانی هم شد. اما متأسفانه یکی دو نفر از عزیزان نتوانستند در این جلسه حضور داشته باشند. ما چون از اول تأکیدمان بر مُر قانون بوده و باید اجازه دهیم همه‌ی اعضا حضور داشته باشند و بعد مراسم تحلیف برگزار شود.



احمدی افزود: این افراد تماس تلفنی هم داشتند و قول دادند که شنبه حضور داشته باشند. این جلسه رأس ساعت 8 صبح شنبه ۲۴ مهر ماه برگزار خواهد شد. ما درخواست داریم که این افراد حتماً حضور داشته باشند. چرا که امورات شهر به دلیل عدم تشکیل مراسم شورا معطل مانده است.
وی گفت: من از همه عزیزان رسانه معذرت خواهی میکنم. انشاالله ما جلسه شنبه را برگزار خواهیم کرد. ما از اعضا تقاضا داریم حضور داشته باشند تا در یک فضای صمیمانه شورا بتواند کارش را انجام دهد.
وی در پایان گفت: اگر نیامدند کار ما تماماً قانونی بوده است؛ اگر این افراد روز شنبه هم نیامدند یعنی دیگر علاقه‌ای به حضور در شورا نخواهند داشت و در این مورد نیز قانون صراحتاً مشخص کرده است.
گفتنی است در این جلسه آقایان هدایت اله امیری، عطااله دانشی، کیوان آشنا و بهنام عباس‌نژاد حضور نیافتند. عدم حضور این افراد و متعاقب آن تشکیل نشدن جلسه و به تعویق افتادن مراسم تحلیف، اخلال در کار شورا، نظم و مقررات دولتی است. گویی اعضای شورا هیچ تفاهمی با یکدیگر ندارند. تجربه‌ی شورای پنجم در حال تکرار است. تاریخ دوبار تکرار می‌شود؛ بار اول به صورت تراژدی و بار دوم به صورت کمدی. شورای ششم شکلی طنزگونه از شورای پنجم است.
گفتنی است معطل ماندن امورات شهری و بی‌توجهی اعضای شورای شهر ششم به اعتماد مردم، نیازمند مداخله‌ی جدی دستگاه‌های نظارتی است.


کد مطلب: 440142

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440142/تجربه-ی-تلخ-شورای-شهر-پنجم-حال-تکرار-دستگاه-های-نظارتی-ورود-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1